27 Temmuz 2009

Öyle ya da Böyle - 15.7.9









Yaz aylarının düğün ayları olduğu herkesçe bilinen; toplumda genel kabul görmüş bir gerçektir. Bu genelgeçer bilgi neticesinde pek çok nahoş durum oluşmakta; limitler yarın gözetmeksizin zorlanmakta... zira bu düğünlerin hepsinin ortak paydası (çalınan eserden bağımsız olarak...onlar zaten facia) "para verdik o kadar.(hepsi jbl almış) Son ses yardırın" zihniyeti ile yönetilen salonlarda yapılmaları. Replikas konserlerine aşina beni bile bozabiliyorlar.

Tüm bunlardan kaçış olmadığını da ayrıca belirtmem lazım; benim gibi kötü müziğe tahammül sınırı "arabadan atlarken arkadaş tarafından son anda tutulmak" olan bir insanın dahi 24 saat içerisinde, biri sünnet olmak üzere 3 düğüne "kesin olarak" iştirakı beklenebiliyor.

Düğünlerde hırpalanan bedenime; hasar gören ukalalığıma istinaden hayatta elle tutulur tek işim olan öyle ya da böyle'nin 15 Temmuz 2009'daki "anonssuz, yavan" programını sizler ile paylaşmaya karar verdim. Düğün özel programı olarak taşınabilir müzik çalarınıza yükleyebilir. Nefes alamadığınızda, "en kötü ihtimalle" tuvalette, "5'er dakikalık" kürler şeklinde uygulayabilirsiniz. "Aman tanrım! Sadece 5 dakikada öyle mi?" diyorsunuz değil mi? Şaşırmayın...Öyle!

Biraz ağlamanın; biraz despotlaşmanın işe yaradığını fark ettim bu arada. Birileri programı indirmeye başladı çok şükür.

Çok seviyorum sizleri. Biliyorsunuz değil mi?

Öyle Ya Da Böyle / 15.7.9 (Playlist de içinde olmalı.)

0 yorum:

Herkes Yazıyor  © 2009