17 Temmuz 2009

Spam!

Densiz blogger blogumuza "spam" , bize de "bot" demiş.
Kan dolaşımına sahip, eli kalem tutan kişiler olarak notamızı verdik; gerekeni yaptık.

Yazar kişilerden e-postalarına gelen maile telaşlı gözler ile bakmamalarını ve sakin olmalarını isteyeceğim. Bu zor zamanda kesinlikle paniğe kapılmamalı; birlikte ve güçlü olduğumuzu göstermeliyiz.

Pink Floyd'un "Hey You" adlı mükemmel eserinde dediği gibi:
"Together we stand, divided we fall".
Bunu aklınızdan hiç çıkarmayın.

Geçmiş olsun herkese....(Geçecek merak etmeyin.)

15 yorum:

-2

kendinden soğuttu beni şahsen.. bir daha asla aynı gözle bakamayacağım blogger'a. biz ki burada blogumuza o kadar emek verelim, çeşitli konularda google'dan yönlendirilen ilk site olalım, ama sen gel bizi spam olarak işaretle. yazık...

ek olarak an itibariyle evden çıkıp yazlık bölgelere göç ediyor oluşumdan dolayı bir süre güzel blogumuza bakamayabilirim. eğer geldiğim vakit bu tema hala değişmemiş olursa canınızı yakarım.

Zaphod

sorarim blogara; hangi bilincsiz olusum bu kadar bilincli bir sekilde sacmalayabilir ki siz supheye dustunuz ? (farkettiginiz gibi yurtdisinda oldugumdan turkce karakter kullanamiyorum)

imza: hem bilincli hem gormemis...

-2

taşlı sopalı saldırılar altındayım, can güvenliğim tehlikede.

imza: "emekçi" öğrenci

-2

blogar kim? wow'dan arkadaşın mı?

çölde gezen

susayım diyorum, eleştirmeyeyim diyorum ama susmuyor deli yüreğim;
yöneticilerinin birinin rus hatunları götürmek için yazlık habitatlara, bir diğerinin ise yurt dışına kaçtığı, baş yöneticinin suskunluğunu koruduğu bir blog ahanda işte böyle spam sanılır. ilgi, alaka yok...
yiğidi öldür hakkını ver... winston kızı tez yetişmiş, ortamı soğutmuş. kendisine alkış.
bu arada merak ettim "pipi" bu spam işinde pay sahibi mi acaba?

çölde gezen

ha bir de "bot" senin babandır...

Suda Balık

"Bu blog, Blogger Hizmet Şartları’nın olası ihlali nedeniyle kilitlenmiştir. Blogunuz gözden geçirilip kilidi kaldırılıncaya kadar, yeni bir kayıt yayınlayamazsınız.

Bu blog, gözden geçirme talebinde bulunmadığınız takdirde 20 gün içinde silinecektir." derken yeni kayıt yayınlamayın mı demek istiyordu acaba?

Kitledik diyorlar her şey çalışıyor eskisi gibi... Gerizekalılar...adam gibi açıklama bile yazmazlar.

berthelemy

bana mail falan gelmemiş. insan olduğumu anladılar tabi. mail alanlar oturup bi düşünmeli bence.

Suda Balık

@berthelemy
Yöneticiler ile muhattap olmuş olabilirler sadece...
üzme kendini; harap etme.

Suda Balık

@çölde gezen
Pipiye kim laf edebilir.
O kültürümüzün bir parçası.

Ben biliyorum aslında kimin yaptığını bunu... trapano ile benim ufak bir alacak meselesi vardı google... Büyütüyorlar.

berthelemy

ne üzülücem tuzum kuru benim. mail alanlar düşünsün dedim. ha dediğin gibi yönetici olduğunuz için mail aldıysanız bot şüphesi ortadan kalkıyor zaten.

trapano

www.herkesyaziyor.com adlı sitenin faaliyete başlaması için öngörüşmelere başladım.blogger ile ortaklığımız "geçici" olarak devam etmektedir... blogger'a gerekli cevabı pipimiz ile hep birlikte vereceğiz.

Suda Balık

Geçmiş oldu.
Vatana millete hayırlı olsun.

Zaphod

hehe yalniz bu yorumlardan sonra spami atlatip gotumuze girebilirden kapanicaz :D

çölde gezen

@zaphod
tecrübe kendini nasıl da belli ediyor. vay anasını...

Herkes Yazıyor  © 2009