24 Temmuz 2009

CİNNET ZİLİ

En sonunda benim gibi "kapı zili tecavüzünden" muzdarip bir eleman cinnet getirmiş ve kapı zilini çalıp kaçan küçük kızın boğazını kesmiş. Eeee olacağı buydu. Herkes benim kadar soğuk kanlı ve insaflı olamayabiliyor işte.

Ülkede ki tüm kapı zili madurlarını "1. geleneksel kapı ziline sahip çık!!!" kongresi için "temiz ve güler yüzlü" Şişli'ye davet ediyorum. Kan akıtmanın son çare olduğuna dair fikirlerimi paylaşacağım ve stress kontrolü ile ilgili birikimlerimi aktaracağım seminere katılım ise ücretsiz olacak. Sonuçta civciv kafası değil bu kesilen, öyle değil mi trapano?

Daha önce zildeki adımı silip kerhane yazmayı düşünmüş ancak olumlu tepki alamamıştım. Sanırım bu haberin çıktısını alıp zilin yanına yapıştırmayı deniyeceğim şimdi de. Tüm bu çabalarım alt katımdaki küçük veletin boynuna rulman geçirmemek için.

Çok iyi bir insanım...

Haberin detayı

1 yorum:

trapano

ahaha inanılmaz bir benzerlik. bu haberin çıktısını alıp apartman kapısına asarsan etkili olabilir. bir benzerlik daha yakaladım ben

http://buyuktorbali.com/merve-acisi/

burdaki habere göre olay fulya2 sitesinde geçiyormuş.

civciv olayına gelince kesinlikle orda bir vahşet yoktu. biz orda spor yapıyorduk. zaten turnuvaya katılan bizler(ben,ördek,civciv,balık...) sözleşme imzalıyoruz. survivor oyununda bir efsane olabilirim ama bir gün bende yenilebilirim.

Herkes Yazıyor  © 2009