4 Temmuz 2009

Metro Penceresi

Toplu taşımayı pek sevmem. Ukalalık yapmak amacında değilim ama otobüse binmeyeli tahminimce 3-4 yıl oldu. Metro durağının neredeyse evimin altında olması bile bende metro alışkanlığı yaratamadı.

Ama sevmeye çalışıyorum. Sıkış tepiş ayakta yolculuk yapmayı, yapşek yapşek demir kollara tutunmayı, hele de yaz sıcağında terli vücutların sex dışında birbirine yapışmasını sevmeye çalışıyorum.

Ben bu saydıklarımı sevmeye çalışırken yetkililerin ve şartların da bana biraz yardımcı olması gerekir diye de düşünüyorum. Geçen gün bonsai midilli'nin zorlaması ile metroya bindik. Taksime doğru başladığımız yolculuğun daha 20. saniyesinde metro içindeki ortam dayanma sınırlarımı çoktan aştı. O kadar müthiş bir kalabalık ve dayanılmaz bir sıcak vardı ki, insanlar isteseler onlara alnımdan akan ter ile fıskiye fantazisi yaşatabilecek durumdaydım. İşte o anda bonsai midilli ile birşey, bir metro penceresi dikkatimizi çekti. Ortamdaki sıcaklığın, nemin kanıtı olarak o anı ölümsüzleştirdik, ufak da bir süpriz ile. İşte o fotoğraf;

8 yorum:

-2

siz bunu yazdığınız sırada etrafta o kalabalık mevcut muydu hala?

Zaphod

emolar görmesin, bütün istanbul duvarlarını "HERKES YAZIYOR" diye boyamaya başlarlar.

çölde gezen

@-2
"herkes" oradaydı. zaten yazarken 3 adet gencin üzerine hafiften yıkılmam gerekti. okumaya çalışanlar oldu ama kim ne kadar okuyabildi bilmiyorum. yalnız metrodaki iki görevlinin okuyabildiğine eminim.

@zaphod
ortamda emo yoktu ama krolar vardı. onlar ne yapar bilmiyorum...

trapano

tek kelime müthiş, bravo alkışlar...
sol alt köşede senin yansımanın oluşu bi tür imza çalışması mı?

çölde gezen

@trapano
beğendiğine sevindim...
ben bu şekilde ünlendim zaten, tüm çalışmalarımın sağ alt köşesine silüetimi koyarım mutlaka.

-2

yazıyı biraz üstünkörü okumuş olmalıyım ki şimdi gördüm;

yapşek ne lan?

çölde gezen

@-2
yapşek yapşek : yapış yapış

ör: "toprak, oğlum, bu selpak ne böyle yapşek yapşek?"

Suda Balık

hehehe... berbat bir sözcük.

Bu arada Eskişehir'lileri temsil ettiğini unutmaman gerek. Bu -2 ve tayfası şimdi "aslında böyle konuşuyorlar da bizim yanımızda kendilerini düzeltiyorlar" diye dedikodu çıkarır.

Herkes Yazıyor  © 2009