7 Temmuz 2009

ne diyeceğimi bilemiyorum


o kadar muhteşem bir ikili olmuştuk ki oğlumla anlatamam, her ne kadar sadece telefon özellikleri olsa da benim için sadece bir telefon değildi. daha dün gibi hatırlıyorum kardeşimle teknosaya gidişimizi, orda teknoloji çöplüklerinin arasında bir yıldız gibi parlıyordu basit makinam...teknosa çalışanlarının önerdiği bütün modelleri hiddetle geri çevirip onu seçmiştim. kamerası yoktu, radyosu, mp3ü, oyunu yoktu, wap gprs falan hiç yoktu, ulan kronometresi bile yoktu. kardeşim çok gülmüştü yeğenini ilk gördüğünde; gülme dedim 56ytl dedim hem de garanti belgesi var, neyse o da sonradan çok sevdi yeğenini...teknosadan çıkınca farkettik ki termal ekranı varmış, hava soğuduğunda ekran solarak size haber veriyor siz de önleminizi alıyordunuz. tam tersi de geçerli... bazen ortamdaki fazla enerjiyi çekerek kendini durduk yere şarj etmesi yok mu? beni ne kadar kurtardı bilemezsiniz.en kötü telefon yarışmalarının birincisiydi hep, artık dect model muamelesi görüyordu. canım ya...

ee anlat nasıl oldu bu felaket diye sorarsanız. dün gece su içmeye kalktım. oğlumun saatine baktım: 3 sularıydı. suyumu içtim, buzdolabına bir bardak su koydum, sabah buzgibi bardakta su içecek olmanın verdiği keyifle odama döndüm. yatağa girerken dizimle yatak arasında kalmasın mı oğlum? o an çıkan sesle neler olduğunu tahmin etmek zor olmadı. "hayyyyııırrrrrrr hayyyyııııııırrrrrr, dur diyeydim açayydımmm kollarımıı benimmm yüzüümmdddddddeeeennn" diye bağırmak istedim gördüğüm manzara karşısında.ama şaşırttı beni yine köftehor, ulan bu kadar renkler varmış senin içinde niye göstermedin bugune kadar dedim, sustu. bir ekran kırıldığında bu kadar güzel mi kırılır?

14 yorum:

-2

"...çok gülmüştü yeğenini ilk gördüğünde"

yeğen ne laan ahahaha

Adsız

ahaha! trap, harikasın yine :D

Suda Balık

acımız gerçekten çok büyük. gidişi bile kendine yakışır olmuş. Daha önce hissedip söyleyemediklerini bir bir yansıtmış ekranına. İçinde kalmamış. Gözü açık gitmemiş.
Biliyorum zor...ama çok hırpalama kendini. Bunu daha kötü telefonlar almak adına bir fırsat olarak gör.
Onun anısını yaşatmak için onun adını verirsin.
Unutulmayacak bilesin.

Suda Balık

telefonun anısına bir header hazırladım..ancak trapano çileden çıkmasın diye siyah beyaz yapmadım sırf...Lacivert yazı yazdım. hehehe

Barizzio

Eline sağlık güzel yazı :)
Arap değil misin, blog konusunda da çok eşlilik vasfını kullanmışın :)

Adsız

daha ucuza radyolu modeli olmasına rağmen kendisi tercih edilmişti.

cüveyni

owwww bu olmamalıydı...uzun süredir bu ortamlardan da uzak kaldım ist çan ist çan çanaklae ist çan yapmaktan göt tepsi oldu otobüs koltuklarında....bu gece yine istanbuldan çana döncem yarında çkaleye gidicem ama içimde ki hüzünlü bu yol çekilmez tez elden en ilkel ve sempatiğinden bi telefon çöz kendine :D

trapano

@allee, barizzio
hoşgeldiniz, napalım ya burada küfür serbest, yetkilerim geniş, hatta başkan bile diyorlar bana ahaha

@suda balık
header için eyv, duygulandırdın beni.

@cuveyni
yeni prens için araştırmalarım başladı.yeni kriterim renksiz ekran

-2

"efsaneler ölmez, sadece şekil değiştirir" hesabı, bununki de cep telefonluğundan ev telefonuna dönüş yapmış.. mesaj atmadığınız sürece sorun yok..

bu arada benimki de sapasağlam çalışıyor o da ayrı konu. diz miz de tanımaz..

Adsız

renksiz ekran kriteri yüksek olmuş,antenli al.

trapano

benim dizle bi deneme yapalım istersen :)

antenli alacam lan hatta kulak kaşıyacam o antenle

çölde gezen

over"underrated" bir yetenek olsa da yine de iyi niyetli bir gençti. tahmin ettiğim gibi ömrü kısa oldu. allah rahmet eylesin.

trapano

bi dakika nerden tahmin ediyordun ömrünün kısa olacagını, en yüksek yerlerden serbest atış rekoru sahibi bi telefondu, valentino rossinin de tehlikeli bi işi var

Adsız

http://www.teknokampus.com/Land.Rover.S1..Dunyanin.En.Saglam.Telefonu-h-910.asp

Herkes Yazıyor  © 2009