13 Temmuz 2009

bir iki sıfır üç


ölenle ölünmüyor dostlar, bildiğiniz üzere geçtiğimiz hafta oğlumu kaybetmiştim. 7gün nasıl geçti bilemedim. yara o kadar taze ki yeni arayışlara kalkışamadım. çünkü "o"ndan daha kötüsü yoktu biliyorum. internetteki aramalarımda karşıma sürekli -2'nin samsungu çıkıyordu. umutsuzdum, aynısını almak gibi bir nankörlük yapmak da istemiyordum. dün gece rüyamda oğlumun ekranı düzgün bir şekilde çalarken gördüm ama numara yoktu, yes tuşuna bastım: "hayat devam ediyor baba, bir iki sıfır üç" sesi duyulduktan sonra ekran karardı... sabah uyandım google'a rakamları girdim. ve karşıma yeni prens çıktı. oğlum kendisinden daha kötü bir telefon bulamayacagımı bildiginden bana bir tavsiye bulunmuştu köftehor... hemen gittim aldım iştcell indirimi ile 64 ytlye. renksiz ekranıyla dikkat çekiyor numan. numan mı? evet numan, adını numan koydum. birkaç sevimsiz özelliği var, nede olsa gelen gideni aratır. ama yeni yoldaşım numanı takdim ediyorum sizlere.
ps: oğlum vasiyeti gereği gömülmeyecek, kadavra olarak kullanılmayacak, organ bağışı olmayacak, kendisini "lanet olsun istanbul" deyip boğazın serin sularına fırlatacağım.

4 yorum:

Zaphod

fırlatırken orda olmak istiyorum !

-2

kronometresi var lan bunun..

trapano

çok şeyi var ya kandırıldım resmen, gittim dedimki fiyatı 2 haneli modelleriniz neler? çıkardı bi tanesi senin samsungtu. dedim peki bunun özellikleri ne? dediki sadece telefon. güvenerek aldım. zaten efsane gibisi gelmez. kalmadı. antenli aradım yok dediler.

@suda balık
"teknoloji o kadar ilerlemişki geçmişini unutmuş" kaydet bunu.

Adsız

benimkinin yeni modeli lan bu.

Herkes Yazıyor  © 2009