12 Temmuz 2009

Öyle ya da böyle - 1.7.9 / 8.7.9


Bir önceki programa gösterilmeyen ilgiye rağmen öyle ya da böyle programlarını "yüksek kalitede" ulaştırmaya devam ediyorum size. Bu sefer iki program bir arada...
Büyük umutlar ile çekilip tutmamış dizi yapımcısı gibi hissediyorum kendimi. Şimdi "iki bölüm arka arkaya" diye gazlamaya çalışıyorum. Olmadı özet işine gireceğim. O da olmazsa gündüz kuşağında hergüne dönerim. Eninde sonunda olacak. Geri döndürülemeyecek emek ve para yatırdık bu işe. Olmak zorunda. Daha da despotlaşmadan indirin dinleyin programı.
Bakın...olmamış sanatçılar gibi "Kimse umrumda değil. Kendim için yapıyorum. Hatta sevenlere; anlayanlara şaşırıyorum" demecinden bir aşama uzaktayım sadece. Kafam yerinde değil.
İyi günler dilerim herkese.
Öyle ya da böyle - 1.7.9
Öyle ya da böyle - 8.7.9

ps. Playlistler .rar dosyalarının içinde.

0 yorum:

Herkes Yazıyor  © 2009