29 Temmuz 2009

hocalara mail atma dersleri #2


öncelikle örnek maillerin gerçekten denenmiş olduğunu söylemem lazım başarı garantisinin geçerliliği açısından...aşağıdaki mailde ilk dersimizin bazı konuları aynen tekrar edildi. böylece anlattığımız konular pekişmiş olacak. 2.dersin yoğunluğu kesin rakamlar üzerine...



Ahmet Hocam,

Dün finalden sonra odanıza gelmiştim,durumumu anlatmıştım B- alamazsam ortalamam 2.00ın altında kalıyor. C+ alırsam ortalamam 1,99327 oluyor yani 0,002den 1sene uzatmış olacağım. 1 sene uzuyor çünkü bitirme projesi için ön şart olan 117 krediyi sağlayamadım(o da 115kredide kalıyor).Durumum için birşeyler yapabilirseniz çok sevinirim.Ayrıca ısıl işlemler dersini gerçekten iyi öğrendiğimi düşünüyorum dersi iyi dinledim, iyi not tuttum, sizin önceki notlarınızlada çalıştım.

İyi günler iyi çalışmalar

Sezer Matkap 04054043


-isimle hitap klasiği

-kesin rakamlar (hesap makinesi kullanılmalı)

-117 değilse kaç? mutlaka belirtilmeli...bilinçli, herşeyin farkında fakat şanssız bir öğrenci

olduğunuz izlenimi kazandırır.

-durumum birşey yapabilirseniz çok sevinirim.(çok sevinirim ama olmazsaa da ölmem, hayatın sonu değil demiş olursunuz. hoca etkilenir bu çocuk olgun der.

-iyi günler iyi çalışmalar klasiği


fotoğraf süper değilmi? ne alaka derseniz? hoca size "B- mi bu biftek mi" diye kritik bir soruyla gelirse hiç düşünmeyin ripit olun, bifteği alın.

5 yorum:

çölde gezen

@trapano
dersi maili siktir et, bana o bifteğin önüme koyulacağı yerin adı lazım. lütfen "google yazdım, bulup koydum, alakam yok" deme.
şu an çok kötüyüm....

trapano

@çölde gezen
bana da ısmarla be:) astoriada et n more diye biyer var Tbone bile varmış:D

trapano

http://www.etandmore.com/

çölde gezen

@trapano
allah belanı versin trapano. berbat ettin gecemi, siktin attın uykumu.
merak etme resimdeki etin aynısını o mekanda bulur ve zevkini yaşarsam sana da ısmarlıcam :D hadi yine iyisin...

Suda Balık

çok yakında hocalara nasıl mail atılmaz derslerine başlayabilirim. Gün ışığı epik maillerimi çağırıyor sanki.

Herkes Yazıyor  © 2009