15 Haziran 2009

Girit Paradoksu

"İnsanları en doğru şekilde anlama isteği" benim gibi yalanı, oyunu seven bir adamın tahammül edemeyeceği bir şey sanırım. Muhatabbımın izin verdiği ile yetinen mütevazı bir adamım; fazlasını istemem. Tavsiye üzerine izlediğim bu dizi; kendisini insan sarrafı addeden; yalancıyı, kötüleri gözünden tanıyacağını iddia eden insanlar için her kütüphanede bulunması gereken faydalı bir eser. Vücut dili üzerinden bir meydan okuma.
Tim Roth'u Rezervuar Köpekleri'nin yalancı polisi olarak hatırlayan ben, her daim gülümseyerek izledim diziyi. Farklı yapıda bir polisiye arayanlara da çekinmeden öneririm. Ama ben konuşurken göz bebeklerime, kaşlarıma bakmaya başlarsanız kavga çıkar. Şimdiden uyarayım!

1 yorum:

Sinem Sem.

Kullanılan yöntemlerin çalışacağına inanmamakla birlikte, ağzım kulaklarımda izledim.Henüz izlenmediyse Tim Roth'u bir de Mean Time'da öneririm.

Herkes Yazıyor  © 2009