5 Haziran 2009

İÇİME SİNMEYEN ŞEYLER VAR!

Şimdi böyle malak gibi evde oturma ritüelimi bugün de yerine getirmekteydim ki, tek bir haber ile bütün öfkem açığa çıktı. Suda Balık iyi bilir, böyle zamanlarda diktatör tarzımla dikkat çekerim. Ortalığı kasıp kavurur, koparıcak kafa ararım. Kömür gibi eskinin hümanist günümüzün anarşist isimleri bu tavırlarıma karşı çıkar, "yok bu yaptığın yanlış" derlerdi. Aslında Kömür' ün şu an ki ruh hali ile düşüncelerime nasıl yaklaştığını da merak etmekteyim ya neyse.

İşte yine kendi kendime kapı-pencere yumruklama isteği ile yanıp tutuşurken ve koparacak kelle - tekmelenecek göt - tükürülecek sıfatsız bir yüz bulmak için kendimi sokaklara vurmak üzereyken; an itibari ile gıcık olduğum ve/veya içime sindiremediğim şeyleri listelemeye karar verdim. İçime sindiremediğim şeylerin bu kadarla sınırlı olmadığını hatırlatır ve listeyi sizlerle paylaşmaktan onur duyarım. İşte o liste;

1) Mevcut Cumhurbaşkanı

2) Mevcut Başbakan

3) Mevcut Başbakan ve Cumhurbaşkanı'nın ait oldukları parti

4) Mevcut İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı

5) Mevki sahibi kişilerin götlerinin koltuklarına yapışması ve onur-gurur-şeref kavramlarını hiçe sayarak istifa etme gibi bazı gereklilikleri yerine getirememeleri

6) Milli Takımlar Teknik Direktörü'nün yaptığı taraflı ve aptalca kadro seçimleri

7) Milli takımın kaptanının Emre Belezoğlu gibi biri olması

8) Hüseyin Üzmez ve Münevver Karabulut davaları

9) Kendilerini dinci (dindar ayrımı söz konusu olabilmekte bazen) olarak adlandırdığım insanların aslında yapmadıkları pislik, yemedikleri bok olmamasına rağmen pişkinlikle ortalıkta dolanabilmeleri

10) Hido daha iyi iken Memo'nun bala göte şampiyonluk yüzüğü sahibi olması ve All-Star'da forma giymesi (Evet önce Hido olsa sorun olmazdı.)

11) Fenerbahçe'nin para bende istediğimi alırım tavrı (Trapano hemen tepki verme, devamını da oku. Ben çok da anlamam profesyonel tavır falan, Beşiktaşlı isem fırsatım da varsa Beşiktaşta oynarım. Adam açıkça Fenerliyim diyorsa da onu almam, gönlün bilir der yoluma bakarım.)

Listeyi burada kesiyorum. Yoksa aklıma ne gelirse, tarihin başlangıcından itibaren sıralıcam buraya. Bana bu duygu ve düşüncelerimi açıklama özgürlüğü veren, başta Trapano olmak üzere tüm yöneticileri gözlerinden öpüyorum.

Not: İlk 4 madde hakkında "beğenmiyorsan git...vs." gibi demeçler verebilecek tanışlarınız varsa adresimi vereyim gelip yüzüme söylesinler lütfen! rica ediyorum gelsinler! Veya mazlumu getirin bana...

7 yorum:

trapano

abi şimdi 11. madde çok tartışılacak bi konu.sabahtan beri bu konuyu düşünüyorum tekbaşıma.sabahlara kadar tartışmalıyız, sırf bunun için bigün buluşup içmeliyiz. çok altbaşlığı var. bi ara lefterlere hakkılara metinlere kadar gittim. emrelere sergenlere yusuflara baktım. taraftar oyuncuları özlediğimi farkettim.nihattan tiksindim.ama kafayı fena taktım bişeye "abi nerden çıktı bu açıklama, niye şimdi de 3yıl önce deil"

http://cezayayi.blogspot.com/2009/06/klasik-ylan-hikayesi.html

çölde gezen

@trapano
"abi nerden çıktı bu açıklama, niye şimdi de 3yıl önce deil" bunu benim için mi söylüyosun yoksa mehmet topuz için mi orasını anlayamadım. oraya bir açıklık getirsen...

Suda Balık

"..tek bir haber ile bütün öfkem açığa çıktı..." demişsin ama haber yok ortalıkta.
Silah gösterdiysen patlatacaksın! Ben bunu derim. Motivasyonunu bilmeden gaza gelemem seninle birlikte.

Sadece Madde 5 herşeyi açıklamaya yeter bu arada...ki Hido'da dahil. (Bıraksın Orlando'yu Efes'e dönsün. Beceremedi.Olmadı.)

çölde gezen

@trapano
abi kusura bakma sıçarak okudum heralde ki dediğini tam olarak anlamamışım. şu an seni anladım ama topuz son noktayı koydu heralde. 1 yıl oynamamayı göze alan adam yalan söylemez gibi geliyo bana. ama gün-saat-mekan belirt istediğin gibi konuşalım bu konuyu. ortak görüşlerimiz olacağını düşünüyorum.

@suda balık
ne diyon? sana benle bir gaza gel mi dedim? ayrıca beni delirten haberi açıklıcam diye söz mü verdim? merak etme silah çıkarırsam patlatmasını bilirim, sen hala şüpheli misin bu hususta? hido konusuna şu an girmiyorum.

trapano

@çölde gezen
abi ben bu adamın bjklı oldugunu geçen haftanın başından beri söylüyorum. ama sinir oldugum şey, ulan parladıgın günlerde niye söylemiyorsun, formayı giyerek poz vermiyorsun. bjk sağ kanadında ronaldo olsa bile zaten alır seni... piç kurusu ya şimdi olur da fener forması giyerse ve güizaya "al da at" pasıyla boş kaleye goller attırırsa, pozisyonu güiza yarattı demeyen şerefsizdir

berthelemy

"önce Hido olsa sorun olmazdı"

olsaydı kardeşim elindenmi tuttuk. kendisini geliştirmek için 7 sene beklemeseydi. Memo'nun yüzüğü de all-star'ı da anasının ak sütü gibi helaldir!!!

kömür

Beni ele geçirmek için Emre Belözoğlu gibi isimleri de kullanmışsın, ufak hileler yapmışsın. Ne yalan söyleyeyim duygularım kabardı, kabuk bağlamış yaralarım kanadı. İyi de oldu. Nefret ettiğin şeylerden nefret etmesem de, sırf bu hal ve tavrı yüceltmek için elimden geleni yaparım. Motivasyona gerek yok. Öfke öfkedir, kadın da kadın!

Herkes Yazıyor  © 2009