20 Haziran 2009

Yoklama


Devamsızlık listeleri önümde... Birçok farklı kişilik profilini görmekteyim bu listede: Her derse gelip hiç susmayanlar var. Her derse gelip hiç konuşmayanlar var. İlk derse gelip sonra arkadaşlarına imza attıranlar var. Hiç yüzünü bile göstermeyenler var.
Despot hoca rolünü oynamak istemem ama derse sürekli girenlerden; yüzünü bile görmedikleri arkadaşları hakkındaki "çoğu zaman haklı" eleştirileri görmezden gelemedim.
Bundan dolayı "Ekle-Sil" haftamızın an itibarı ile başlamış olduğunu duyurmak isterim. İlan panosuna astığımız bu yazıyı ben okumamıştım diyeceklerle zaten muhattap olmamın gereği dahi yok. En azından bu duyuruyu okumayı başaran "not ortalaması" derdinde ancak yazma arzusu barındırmayan yazarlar ise "lütfen" sınıfta bırakılmadan "izleyici" konumuna geçsin.
Bu durumu kişisel olarak algılamamanız gerektiğini düşünüyorum. Kimilerinizin "zorla" yazar yapıldığının da farkındayım ancak "herkes yazıyor" adlı bir blogta yazarların post, yorum farketmeksizin varlığını hissettirmesi gerekliliği oldukça aşikar. Blogu başlatırkenki idealist tavrım yerini "ne yazık ki" realizme bırakıyor ama yine de son kez bir "you can!" diyebilirim sanırım.
Güzel günler, geceler diliyorum herkese.

4 yorum:

Suda Balık

Yorum yazmayarak buz gibi bir hava estirmişsiniz. İnsan "evet, çok doğru bir hareket" falan yazar. Tersi de olabilir. Sadece bu işte yalnız olmadığım ortaya çıkmalı. hehehe

trapano

yalnız değilsin ama dediğim gibi çat çat götürecektik; tadı kaçtı:)

-2

acaba sesi çıkmayanlardan bir tepki gelir mi diye ortamı onlara bırakmıştım ama ı ıh.. bırakıp gitmişler bence çoktan.

çölde gezen

silin gitsin...

Herkes Yazıyor  © 2009