23 Haziran 2009

GTR

Bilgisyarınızda oyun oynamanızı suç olarak nitelendiren ancak iki gün sonra gelip "Berkelerin ofiste playstation var süper bişey ya.. bi araba yarışı oynadık uff" diyen hanımefendilere selamımı çakarak yazıya giriş yapmayı uygun gördüm.. Neden mi? Çünkü, yakın geçmişte, o konsoldaki araba yarışlarının çoğuna bin basan (seviye düşüşte) ve sadece biz ezilmişlerin platformunda mevcut olan bir yarış simülasyonu keşfettim ve gün, bunu kutlama günüdür..

Hayatımın hatırı sayılır miktarda saatlerini, bir kısmı ps'de bir kısmı pc'de emülasyon yardımıyla olmak üzere, Gran Turismo 1 ve 2'ye harcamış bir insanımdır. 2,5 saat boyunca aynı pistte kıçından alevler çıkarmayan standart bir yarış otomobiliyle dönüp durmak bana zevk verir. Aynı şekilde virajlara fren yapmadan girebildiğim oyunların da haklarında kötü konuşur, cd kaplarına kusarım. Bir konsol sahibi olmayışım ve pc'de üstteki kriterlerimi karşılayan bir oyun bulamayışım nedeniyle uzun yıllardır oyun piyasasıyla ilişkimi Pes serisine indirgemiştim.

Pes'te trapano'yu, sahtejaponu ve sudabalık'ı (cüveyni'yle hiç birebir maç yapmadığımı şu an farkettim) tokatlamakla geçen güzel ama biraz rutin sürenin sonunda bir tesadüf eseri beni özüme, yarış simülasyonlarına döndüren oyunu buldum.. GTR 2



Artık ben de klavyemin başında curbleri kullanıyor, viraj içinden dalıyor, viraj çıkışı gaza fazla yüklenip spin atıp yerimi kaybediyorum. Bu, benim için büyük bir eğlence. Burada hiç oyunun incelemesini yapmayacağım. Sadece söylenmesi gereken şu ki, NfS ekolündenseniz 25 dk sonunda ağlayarak oyundan çıkmanız olası. Gran Turismo oynamış olan herkesi de çağırıyorum. Buyurun gelin, belirli pistlerde belirli araçlarla turlar atalım, eğlenelim. Online mevzulara girip, babasına 300$'a aldırdığı direksiyonla oynayan 8 yaşındaki veletler tarafından tokatlanacağımıza, sakin sakin tur derecelerimi karşılaştıralım, bu platformda birbirimizi harcayalım.

Hatta postu açan kişi olarak mevzuya önayak olması amacıyla ilk dereceyi de şuracıkta veriyorum (rencide olmasınlar diye bazı insanların derecelerini koymuyorum).


Hockenheim Short (Bmw Z3 - standart ayar)

1.06.708


Eğer oynar ve bir derece yaparsanız, artık yorum kısmına mı yazarsınız naparsınız bilmem, bir şekilde bildiriniz.

Hockenheim Short - BMW Z3 (Semi-Pro, Traction : off, 5L benzin) : 1.05.919 (-2)


Hockenheim GP - BMW M3 GTR (Semi-Pro, Traction : off, 10L benzin ) : 1.41.412 (-2)

1 yorum:

çölde gezen

ıııı! şey, hockenheim short di mi? rencide olmak ne demekti yahu?

Herkes Yazıyor  © 2009