23 Haziran 2009

22 Ağustos Alkollü-Kolesterollü Detoks Programı




lan öyle şey olur mu? olur ulan hem de kralı olur, antakyada herşey mümkün. gençlerle(suda balik, zaphod,-2) atlıcaz uçağa, gidecez programı uygulamaya(aramıza hepiniz katılabilirisiniz haha şaka şaka diğer yazarlardan sadece cüveyni ve çölde gezen). hatta gideceğimiz günler itibariyle çölde gezen gelirse çölü de görür. neyse geyiği bırakalım da programdan ve katılımcıların beklentilerinden bahsedelim biraz.

-2: kırmızı eti ve alkolü çok seviyor.küçük şehir görmemiş(eskişehir sayılmaz). alkol ve kırmızı etten tatmin olacağına eminim ayrıca bu şehirden bunaldığında kaçacağı bir yer olacagına da eminim. zaten detoks programı dedim ya trafik yok, gürültü yok, kaldırımlar yeterince geniş, ninjası yok, ucuz şehir yaw insan tatilde farkında olmadan para mı biriktirir...
zaphod: biraz da saygıdeğer teyzesinin referansına güvenerek geliyor şerefsiz, ben yıllarca yaptım reklamını mabedimin de yok mok dedi, neyse kilo alma sorunu yaşıyordu, alsa da göbekten alıyordu. homojen kilo almasını sağlayacaz gencin. hem belki o da ilerde kültür sanat zart zurt işlerinin boş işler olduğunu anlar da gelir antakya gibi yerlerde yaşamayı da imkansız görmez.

suda balık : bazen diyorum bu adam sırf uçağa binmek için gelecek ama uçaktan çok kıyma etle neler yapılabileceğini gördüğünde şaşıracak.

PROGRAM
ana yemekler için: abdo döner, anadolu restorant, kebo döner, harbiye ulaş kebapçısı, miroğlu kassabı bide samandağda evde bi rakı balık.
aperatif, tatlı : harbiyede künefe, saklı evde haytalı(bıcıbıcı), suda balık için edem46ta sütlü tatlı
















4 yorum:

-2

fotoğraflara bakınca bi "gezelim görelim" hissiyatı doldu içime.. o en üstteki ne?

çölde gezen

tam da; "yaz geldi, mayomun içinde fit görünmem lazım, 0,4 gr'lık (!dikkat gram) fazlalığımdan nasıl kurtulucam?" derken dan diye karşıma çıktı ihtiyacım olan diyet.

incelik yapıp beni de davet etmişsin trapano dostum. çok sevindim, çok heyecanlandım. sizlerle bu sosyal sorumluluk projesinde yer almayı çok isterim. mobilize klimamı sipariş ediyorum hemen.

trapano

@-2
en üstteki lahmibissayni(tepside et) onu kassapta yiyecez. siparişi verecez kasapta bira içerken alttaki fırında pişirilip önümüze atacaklar.
onun altındaki abdo döner(dünyanın en güzel döneri).
siyahbeyaz foto saklı ev
deniz manzarası konaklayacagımız yerin manzarası: samandağ

en alttaki:harbiye şelaleleri lahmibisayniyi yedikten sonra ayağımızı serin sulara daldıracaz masamıza bira rakı meyve ve tabiki nargilemiz gelecek

@çölde gezen
haha katılırsan süper olur yalnız klima işini halledersen kral olur:)

berthelemy

bu edem46 maraşlı değilse ben de bişey bilmiyorum. oraya gitmişken maraş dondurmasıda yiyin. böyle de memleket reklamı yapar, ekonomisine katkıda bulunurum.

Herkes Yazıyor  © 2009