27 Haziran 2009

hocalara mail atma dersleri#1


iyi günler kubilay hocam;hocam fizik1 dersini(gr49) sizden aldım.hocam vize notlarım 18 32.Finalim de iyi sayılır. derslere gelemedim çünkü 2.öğretim grubuydu ve ders programıma uymuyordu.hocam sizden ricam beni bu dersten geçirirseniz cok minnettar olurum.zaten artık 3.sınıf olacagım.ve bu yaz zorunlu stajım var ve ilerde mesleğime bana da katkıda bulunacak prestijli bir metal şirketinde staj ayarlayabildim. eğer fizik1den kalırsam bu dersi yaz okulunda vermek zorundayım ve doğal olarak bu staj hakkını da kaybedeceğim.iyi günler iyi çalışmalar


04054043 sezer matkap


hocaya ismiyle hitap : kubilay evet benim kubilay hoca benim. adamın güveni artar psikolojik olarak, doğal olarak size ısınır.


finalim de iyi sayılır : evet vize notlarım düşük ama bu cümleyle durumu inkar edip "o kadar da düşük değil" düşüncesini karşı tarafa dikte etmiş oluruz.


minnettar olurum : yuh! gençliğime verin hayatımda kimseye minnettar olmam.


artık 3.sınıf olacagım : yeni bir dönem başlıyor, lise1in sonunda bana artık lise de bitti sayılır dendiğinde etkili olmuştu:) kubiyi de etkilemiş olacakki okulu bitirmeye yaklaştığımı hissetmiş.


prestijli metal şirketi : selim makina :) bu benim eksiğim değil, okulun eksiği ulan biraz bölüm dersi verilir de bizde böyle mal mal laflar etmeyiz. termodinamik şirketimi diyecem ulan!


iyi günler iyi çalışmalar : bu son da adama sen yaz kış meşgul, çalışan, yogun, mühim bir insansın 4 ay yaz tatilin yok, kuantum çalışmaların var gazı vererek maili sonladırıyosun.


SONUÇ : hocayı hiç görmeden, derse hiç girmeden, fizik1den geçtim ama yaz okulunda fizik2 aldım, yine de teşekkürler profesör

2 yorum:

Suda Balık

"Her daim" işe yarayan bu muhteşem bilgi birikimini bizle paylaşmaya; insanlığa açmaya karar vermen bir öğrenciden önce, bir insan olarak sevindirdi beni. Sayende bir çok öğrenci yapması gerekenleri yapmaksızın derslerinden geçecek.

Hatta isyan edeceğim sonunda...yeter...artık biraz da kendini düşün. İnsanlığa bu kadar faydası olmamalı bir insanın.

trapano

artık bu maillerden atamayacagım için içimde bir burukluk vardı, gidermek için paylaşmak istedim...

Herkes Yazıyor  © 2009