17 Haziran 2009

Vay Vay Vay



FbÜlker - Efes Pilsen serisi boyunca; sahada ne sikim döndüğünden gram haberi olmadan küfürleri savuran, koltukları kıran, fener aleyhine gelen her karar karşısında çıldırıp sahaya elinde ne varsa atan, altıncı maçın sonunda sahayı şişe yağmuruna tutmakla kalmayıp bir de efes benchini basan (o ne cesarettir), bi adam gibi maç izlemeyi beceremeyen fenerbahçeli ibnelerin ta sülalesini sikeyim.

Bir lafım da, yeri geldi mi kadın erkek, ilgili ilgisiz demeden cop, postal insanlara girişen ama maç içinde tribünde kavga eden seyircileri resmen seyreden polise: Sizin de topunuzu sikeyim!

10 yorum:

Zaphod

salondan içeri yürümem nekadar sürüyorsa tam o kadar süre önce görüntüleri izleyip ben de benzer yorumlarda bulundum.
türkiyedeki basketbol seyircisinden her zaman tiksinmişimdir zaten. hayatında basket sahasına yalnızca kösele ayakkabılarıyla minyatür kale maç yapmak amacıyla girmiş, basket oynayanlara züppe gözüyle bakmış çapulcu takımının basketbol taraftarlığı anca bu kadar oluyor işte.(sahtejapon bu yorum senin hoşuna gitmedi biliyorum ama yapabileceğim birşey yok, sen hariç derdim ama durumu kurtaramayacağını bildiğimden ona da bulaşmıyorum.)
gerçi polis faktörünü düşünmemiştim ama onlar artık ne yapsa yaranamaz konuma ulaştılar, her ettiğimiz küfürden nemalanabilirler sakıncası yok.

-2

ben de sahtejaponu sinirlendirmemek için çok "futbol seyircisi böyle işte bikbikbik" tarzı şeyler yazmayayım dedim zaten haha

ayrıca maç bittikten sonra sahaya girip elindeki pet şişeyi potaya atan gence de buradan selam ederim..

çölde gezen

offf offf offff. yiğenim, aslanım, ne cevher varmış sende. ben uzun zamandır böyle cuk oturtulan bir tepki görmemiştim. adamımsın...

bu arada söylediklerinin tamamına katılmakla beraber, futbol seyircisinin salonlardaki varlığından her zaman iğrenen bir kişi olarak oradaki sefillerin tamamının amına koyayım. 3 büyükler futbolun içine sıçtılar bari basketbolu bıraksınlar. istemiyorum salonlarda gençfblileri carlos formasıyla görmek falan.

-2

efes pilsen ile beşiktaşın birleşeceğine dair birşey duydum geçen bir insandan. gerçekleşmemesi ümidiyle..

cüveyni

polise nie sövüosunuz amına koyim yaa...amcıklar içeri girmesin, polis emir kulu, emir gelmediyse cop kullanmak yasak...

Adsız

siktiğimin homo nba'inde bile taraftar-oyuncu kavgaları oluyorken tribüncü abilerimiz (ki kendileri spor sergiden beri bu işleri kovalarlar) sahaya girmiş,şişe atmış çok mu yani?
10 bin hayal kırıklığına uğramış adamın önünde öyle top gibi zıplarsan illa ki birileri götünü tekmeler.bunlar futbolda olan şeyler ahaha.ayrıca 3 büyükleri beğenmemeler filan çok ayıp.müessese uşağı ibne yazarlar diyorum ve devletin polisine karşı saldırılarınızı yorumlaması için cüveyni arkadaşımızı sahneye davet ediyorum.

trapano

@-2
sende ne cevher varmış ki tam evinden aldırmalık...olum laflarına dikkat et, ne biçim laflar bunlar, durduk yerde fenerbahçelilere ve sülalelerine geçirmişsin. e ben de tüm beşiktaşın ammına koyum, analarını götlerinden sikeyim mi diyeyim bumudur? olaylara daha objektif bakabildiğiniz zaman gelin cevap verin. bjk yapsa adamlar haklı çıldırttı hakem, atraksiyona bak benchi basmışlar auhauha diyecek adamlarken bu post olmamış. basketboldaki şikayetlerinize yorum yapmam ama kötü bütün örneklerin fenerden verilmesine tepkim olur. sahtejaponun niye sahtejapon oldugunu şimdi daha iyi anlıyor, kendisine duydugum saygının artgını da söylemek istiyorum.

çölde gezen

@sahtejapon,trapano
söylenenlerden üzerime aldıklarım oldu. uzun bir yorum olacağı uyarısını yaparak başlıyorum:
1)-2'nin söylediklerinin tamamına katılmama rağmen kendisine yönelttiğim "cevher" benzetmesi tamamen hissettiği gibi küfür edebilmesinden ötürüdür.
2)durduk yerden fenerbahçeye edilmiş bir küfürü postu tekrar tekrar okumama rağmen göremedim. hatta fenerbahçeye edilmiş bir küfür göremedim. edilen küfürün oradaki sefil kendini bilmezlere edildiğini düşünerek -2'nin arkasındayım.
3)sen bana ben sana diyerek beşiktaşa "durduk yerde" küfür edenleri omurgalı bir duruşa çağırmaktayım.
4)herhangi bir alanda durumu 2-0 dan 4-2 ye getirirsem o sahayı bile başlarına yıkacak şekilde sevinirim. bırak gelip beni tokatlıcak, yüzüme bakıp küfretmeye yeltenenin de yedi sülalesini sikerim.
5)basketbol ile ilgili yaptığım yorum da, fenere özel bir kıllığım olmasına rağmen, fikirlerim 3 büyüklerin 3'ü içinde geçerlidir. "carlos formalı gençfbliler" gündemden verilmiş bir örnektir.
6)3 büyüklerin basketbolda olmalarından ve başarı kazanmalarından değil, futbol holiganlarının basket topunun da yuvarlak olduğu dışında basketbola dair hiçbirşey bilmeden, futbol tezahüratları ile rakiplere küfür etmelerinden vs... rahatsızım. (misal burada sahtejaponun beşiktaş sevgisi ile ilgili hiçbir sorunum yoktur, aksine saygım vardır.)
7)benim beşiktaşa olan sevgimi beni bilenlerin bildiğini yineler, "müessese uşağı ibne yazarlar" tanımlamasını buradaki kimseye uygun bulmadığı belirtirim.

cüveyni

sahaya giren lavuk, kaya pekerden şikayetçi olmuş..al bi de burdan yak sadrazamım ikramm....

-2

şikayet sebebi olarak da "topu istedim vermedi" demiştir.

Herkes Yazıyor  © 2009