12 Aralık 2009

YÖNETİMDEN AÇIKLAMA

Sevgili blog yazarları ve çok değerli takipçiler;

Bir süredir sesi sedası çıkmayan ve ayın elemanı seçimini bu derece geçe bırakan yönetimin başı olarak öncelikle sizlerden özür dilerim. Ancak çok önemli kişisel işlerimden ötürü bu gecikmenin kaynaklandığını belirtirken bunun geçerli bir mazeret olarak görülmesini rica ederim.

Aralık ayının elemanı yine son derece titiz çalışmalar sonucunda belirlenmiş olup sizlere sunulmuştur. Hepinizin bildiği gibi bu seçim kriterleri gizli olup, seçimler dünyanın bugünkü halini almasını sağlayan ve bugün eğer dünya dönüyorsa kesinlikle sayesinde olduğuna inanmaya başladığım excel ile yapılmaktadır.

Kısaca toparlamak gerekirse; yokluğunda dahi bu derece tıkır tıkır işleyecek bir altyapı oluşturan, kişisel hayatında aldığı akıl almaz başarılar ve blogda kendisine edindiği sarsılmaz yer sebebiyle bu ay ki ayın elemanı ödülü çölde gezen'e verilmiştir. Herkese hayırlı olsun.

Herkesi her zamanki gibi öperken yönetimin el koyması gerektiğini düşündüğünüz konuları bize iletin diyorum.

12 yorum:

Suda Balık

Kömür'e yapılan bu haksızlığı unutmayacağım.

Seçim her daim geçe bırakılabilir ancak bir sonraki aya geçer geçmez o resim oradan silinmeli.

Suda Balık

Bu arada şimdi fark ettim:
Bu seçim kriteri 1 ay geriden gelmeli..Aralık ayı içerisinde olduğumuzdan şu an kasım ayının elemanı seçilmiş olmalı.

çölde gezen

Sayın suda balık, öneriniz olumlu karşılanmış ve gerekli değişiklikler yapılmıştır.

Bilgilerinize.

Yönetim

çölde gezen

kömüre ne haksızlık yapılmış be ya?

Zaphod

ayın elemanı fotoğrafı şu çölde gezip hız rekoru kırmaya çalışan süpersonik araçlara benziyor.

kelime oynu yapacağım diye heder oldum.

berthelemy

evet ben de merak ettim kömüre ne haksızlık yapılmış?

bu arada ses çıkaran oyun postunu 2. sayfaya attığımız için öncelikle kendimi ve yeni post giren diğer arkadaşları tebrik ediyorum. fakat yine de bunu yönetim zaafiyeti olarak görüyorum. iş buna kalmamalıydı.

Suda Balık

Burada hem Trapano hem ben defalarca dile getirdik. Bu ayın tartışmasız elamanı Kömür'dür. Çölde Gezen'in blogla alakasını kestiği bir ay kendini seçmesi kadar saçma bir şey olamaz. Ben bunu haksızlık olarak nitelendiriyorum.

Bu arada yorumlar dikkatli okunsaydı bu açıklamama gerek yoktu...Boşuna uğraşıyoruz.

çölde gezen

@suda balık
ah be balığım herşeyin iyi hoş da; "ben az konuşup aslında çok şey söylüyorum, insanlar nasıl da anlamıyorlar bunları yazık" tavırların beni benden alıyor. bir de ne demişsin "yorumlar dikkatli okunsaydı...." bi sen uğraşıyosun, bi sen dikkatlisin, bi sen herşeyin farkındasın değil mi geniş gönüllüm.

neyse konuya geçersek seçim böyle yapıldı ve bitti. ne kadar bilimsel verilere dayalı bir seçim yapıldığını anlattım. kömüre yapılan haksızlık nedir halen daha anlayabilmiş değilim. (ki bir süre geri gidip yorumları tekrar okudum ama olmadı.) kömürün kasım-aralık aylarında 3 post girmesi gibi bir mantığın varsa onu ayrı tartışırız.

bu arada "blogla bağlantısını kestiği" yorumunu neye göre yaptın onu da tam çözemedim. az yazmış olmam bağlantı kestiğimi ve hatta bloğu takip etmediğim yanılgısına düşürmüş seni ama olsun insanlar bir kalıptan çıkmıyor veya illa senin istediğin gibi olmuyor. daha vaktin var yavaş yavaş öğrenirsin.

hadi sağlıcakla kal.

trapano

@berthelemy
sesli postu sildim artık ses gelmiyor.

@suda balık
sana bana göre ayın elemanıydı. itiraz edemeyiz çünkü gerçek kriterleri bilmiyoruz. belkide kriterler sürekli değişiyordur. çölde gezen haklı... umarım kömür aralık ayında cldgzn kriterlerine uygun davranır ve herkesin elemanı olur.

Suda Balık

@çölde gezen
"..yokluğunda dahi bu derece tıkır tıkır işleyecek bir altyapı oluşturan, kişisel hayatında aldığı akıl almaz başarılar ve blogda kendisine edindiği sarsılmaz yer sebebiyle.."

yazdıklarından çıkardım. Yokmuşsun.

çölde gezen

@suda balık
işte suda balık olay da bu. bakmakla görmek arasındaki fark gibi; okumak ve anlamlandırmak. bahsettiğin sözlerin geçtiği yazının başlığından da belli aslında ama hadi ben açıklayayım; orda ne demiş yönetimin başı çölde gezen "yokluğunda dahi bu derece tıkır tıkır işleyecek bir altyapı oluşturan...." sanırım bu yönetimsel kişiliğim hakkında. vs vs vs...

uzatmıcam, alıntıladığın şey yöneticilikle ilgili, yönetim olarak pek bir değişiklik yapılmadığı ile ilgili. yazarlığımla ilgili değil. blogdan uzak olduğumla, okumadığımla ilgili değil.

demek ki neymiş, varmışım.

Suda Balık

@çölde gezen

Ben aslında bunu varsaymadım.. Lakin seçme kriteri olarak bunu ortaya atan sensin.
Ama şimdi düşündüm de haklı olabilirsin. Yokluğundaki kusursuz denge ortamı "yokluğun" ödüllendirilmesini gerektiriyor olabilir.
Tebrikler. Devamını bekliyoruz.

Herkes Yazıyor  © 2009