19 Aralık 2009

presse mentali is my posse


eski sponsorlarımızdan Selim Makina aracılığıyla tanıştığım fenerbahçeli dostum Matteo'nun rap müzik grubu Presse Mentali 'nin Türkiye'deki gönüllü elçiliğine soyundum. grubu dinledikten sonra italyancanın rap müziğe pavarottiden daha çok yakıştığını düşünüyorum. tıklanma sayımızın her geçen gün arttığı blogumuzda rap müziğe gönül veren bu insanlara destek olmanızı istiyorum. Grup il dramsta, hemone ve Furis TF adlı üyelerden oluşuyor. myspace ve facebook hesapları olan kişiler bu gelecek vaadeden Presse Mentali 'ye gereken desteği versinler... ayrıca destek olan herkese Presse Mentali is My Posse baskılı tişörtler hediye edilecektir.




3 yorum:

-2

garip bi şekilde, beğendim. presseclick güzel şarkı haha

Suda Balık

Like you said...They're promising.

trapano

ikinizin de myspace profili olduğuna göre gereken desteği bekliyoruz

Herkes Yazıyor  © 2009