10 Aralık 2009

en büyük askerler bizim askerler

Uzun süredir suskunluğunu koruyan yazarlarımızdan Cüveyni Cumartesi itibariyle Elazığ İl Jandarma Komutanlığı'nın bir ferdi olacaktır. Kendisine hayırlı teskereler dileriz. Döndüğünde askerlik anılarıyla blogumuza başka bir tat getirir diye ümit ediyoruz.

Ayrıca yazarlarımızdan olmasa da blogumuzda adı geçmiş bir diğer isim Ethem ise askerliğini İskenderun'da bahriyeli olarak yapacaktır. Tahminimce Amerikalı denizci tipine sahip olduğundan özellikle seçilmiştir. Kendisine herkes adına "şansını skim ballı pezevenk" diyorum.

Öyle gaza gelip fazla ekşına girmeyin. Yemeği ilk yanınızdaki yesin bir şey olmazsa siz yiyin.

Sağ salim gidip dönmeniz dileğiyle...

4 yorum:

Adsız

(bkz:askerin el kitabı)

Suda Balık

Cuveyni'ye de söyledim...Artık teknoloji ilerledi. Asker anılarını "anlık olarak" blogtan paylaşsın. Dönüşü beklemesin.

trapano

prens ilker bitlis tatvan piyade er!

ethem kardeşimiz benim himayemde merak edilmesin.

cüveyni kardeşime de hayırlı tezkereler diliyorum.

Suda Balık

Demek Bitlis...
Ben gidecektim oraya.
Başka yer bakayım artık.
Askerlik yaptığım şehir benimle anılsın istiyorum.

Herkes Yazıyor  © 2009