26 Aralık 2009

(1 - Herkes) x (Herkes)

Tartışmalara yol açacak bir oluşumdan dün haberdar oldum.
İlk bakışta davaları çok haklı gözükmesine rağmen.. "bu şekilde" olmak zorunda olmadığını düşünüyorum. Zira içerisine girdikleri tepkisel tavırlarının "yarısını" burada gösterselerdi hala aramızda olurlardı.
Ayrılma kararına en çok muhalefet eden insanlardan biriydim.. Arkalarından yazılar yazmış; göz yaşları dökmüştüm ancak bu oluşumun varlığını öğrenmem beni derin düşüncelere sevk etti.
Kendi tezlerini zayıflattıklarını düşünüyorum açıkcası.
Tepkisizliklerini savunamam artık.

Gündeme bomba gibi düşecek oluşum için tıklayınız

4 yorum:

çölde gezen

ben iyiden iyiye sıkıldım bu eziklik ayaklarından ve suda balığın da onları bir tek kendisinin savunduğunu söyleyip durmasından. ne savunmaymış arkadaş ki en büyük kıyım senin dahil olduğun yönetim tarafından yapılmıştı.

neyse... yolları açık olsun. seviyorum böyle çocuksu hareketleri.

bu arada yazıda zorunlu bir editleme yaptım. artık bahsi geçen bloğa girmek isterseniz tıklamaktan daha fazla emek harcamak durumundasınız. kimseye havadan verilecek hit yok bizde. kusura bakmayın...

Suda Balık

Zorunlu edite zorunlu edit yaptım.

çölde gezen

tadı kaçtı demiştim ya, cidden kaçtı...

Suda Balık

Gayet keyifli bence.

Herkes Yazıyor  © 2009