27 Aralık 2009

Taklitler Asıllarını Yüceltir

Kuruluşunun üzerinden yaklaşık 8 ay geçen "Herkes Yazıyor" adlı bloğumuz gün geçtikçe daha geniş kitlelere hitap ederken, son gelişmeler göstermiştir ki taklitleri de oluşmaktadır.

Kendini ezilen bir grup olarak göstermeye çalışan, bloğumuzun yazarı olmayı başaramamış bazı kişiler yeni bir oluşum içine girmişlerdir. Bu oluşum elbette ki "Herkes Yazıyor" bloğunu, yazarlarını ve yönetimini ilgilendirmemekte ve herkesin yazma özgürlüğüne saygı duyulmaktadır. Ancak yapılan yersiz suçlamalar, yetersiz açıklamalar, olayları çarptırmalar bloğumuzun yönetiminin bir açıklama yapması gerekliliğini ortaya koymuş durumdadır.

Kamuoyuna duyurulur ki; bahsi geçen oluşum bu karalamaya yönelik iddialarını sürdürürse gerekli görülen işlemler yönetimimiz tarafından yapılacaktır.

Hatta kim bilir belki çoktan bazı çalışmalar başlamıştır ve yeni gün bloğumuza yeni gelişmeler sunacaktır.

Bloğumuzda yazma ayrıcalığını elinde bulunduran tüm yazarlarımızı ve çok değerli izleyicilerimizi öpüyorum. Saygılar...

Yönetim

4 yorum:

Adsız

izleyici olarak çölde gezen başkanı destekliyorum.

sezin

trapano

dün gece içimizdeki irlandalı suda balık'ın postunu görünce gülmüş ve düşünmüştüm. çölde gezen başkanın arkasındayım. ancak birzamanlar herkesin elemanı seçtiği suda balıkın bahsi geçen blogcuğa izleyici olmasını nasıl cezalandıracak?
ayrıca blogla ilişikleri kesilen gençlere teşekkür ediyorum buradan, yaptıklarıyla blogumuzun ne kadar başarılı oldugunu gösterdiler. ama siz herkes değilsiniz bunu kavrayın artık...

çölde gezen

desteklerini esirgemeyen sevgili kadim dostum trapanoya ve göz bebeği izleyicimiz sezine çok teşekkür ediyorum. bizi destekleyen daha çok kişi olduğunu da, dün geceden beri susmayan telefonumdan ötürü biliyorum. hepiniz sağolun.

ceza konusuna gelince, suda balık ın ne yapıp ne yapmadığı konu bizim bloğumuz olmadığı sürece bizi ilgilendirmez. ancak bizim bloğumuza zarar getirdiğini düşündüğümüz konular varsa bazı yaptırımlar düşünülebilir. bu konuda kapalı kapılar ardında gerekli görüşmeler yapılmakta. bazı hareketlerinin hoş karşılanmadığı da aşikar.

sevgili zelig;
sert çıkışları olan, ukalalığı seven, içkiye düşkün bir abi modunda gördüm seni. suda balığa katılmamak imkansız, geyik kapasitene güveniyor, siksen gücenmem burdakilere diyorsan buyur bekleriz. yoksa önüne gelene liseli genç diyip gitmek kolay iş, yakışmaz sanırım sana.

bonsai midilli

neyse ne, gelene hoş geldin, gidene güle güle..
ama bu "gündeme bomba gibi düşecek oluşum"un reklamını yapıp tu kaka diyerek sinsice desteklemek gibi geldi bana.. bu akıl oyunları suda balık'lık.

Herkes Yazıyor  © 2009