18 Aralık 2009

Öyle Ya Da Böyle

Okumakta olduğunuz bu post benim bu başlık altında girdiğim son post olmakta... (Cümlenin sonunu beklemeden sevinç taklaları atmaya başlayanlar veya canına kıymaya çalışanlar büyük bir yanılgının iki ayrı ucunu paylaştıklarını az sonra fark edecekler)... artık "post yolu gözlemeye" veya "her postda bana karşı daha büyük bir nefret beslemeye" son!

Sourberry ve Herkes Yazıyor moderasyonunun (buradan teşekkürlerimi sunuyorum) ortak çalışması sayesinde bir müthiş hizmeti daha sizlere ulaştımanın haklı gururu içerisindeyim. Artık "Rapidshare çalışıyor mu?", "Programı indiriyorum ama bunu gerçekten istiyor muyum?" gibi şüphelerinizle vedalaşabilirsiniz.

Peki nasıl mı olacak? Sağ alt köşede Sourberry player'ın üstünde gördüğünüz Öyle Ya Da Böyle banner'ına "tıkladığınızda" önünüze gelen pencere sayesinde olacak. Açıklayayım:

Kronolojik bir sıra ile dizilmiş programları ve altında bulunan 3,5 kb boyutundaki garip isimli dosyaları görüyor olmalısınız... O anki keyfinize ve arşivci zihniyetinize göre... bu dosyalara "sol" tıklayarak programları hemen dinlemeye başlayabilir (Quicktime gerektirir.) veya "sağ" tıklayıp "Farklı kaydet" diyerek bilgisayarınıza 128 kbps kalitesinde bir mp3 (Vasati 55 mb) olarak indirebilirsiniz. Ne şiş yansın ne kebap olmuyor tabii... Kaliteden biraz feragat etmek durumunda kaldım.

Şu anda 29 Temmuz 2009'dan itibaren yapılmış programlara ulaşabiliyor olmakla birlikte; yakın gelecekte tüm programların "sadece bir tık" uzağınızda sizi bekleyeceğinin müjdesini verebilirim. Playlistleri nasıl paylaşacağıma dair bir şey düşünmedim.. Anlık tepki veriyorum.
Tüm blog ahalisine hayırlı olsun.

Uyarı!
Firefox kullanıcıları pencerenin üstünde bulunan "canlı yer imi" nanesinden uzak dursun. Sizi sonu olmayan dehlizlere sürükleyecektir.

2 yorum:

-2

canlı yer imi olayını aklıma soktun..

tıklamalıyım.

Suda Balık

Saçmalarsa çekinme ses et.. Kurtarma hususunda eğitimimi aldım.

Herkes Yazıyor  © 2009