8 Aralık 2009

tebrikler yine kazandım!


sipariş vermeyi bileceksin. istanbula veda hazırlıkları yaptığım şu günlerde, 2005te tanışıp 2006dan itibaren haşır neşir olduğum yemeksepeti beni 5.defa ödüllendirdi. daha önce kazandığım shaker kalemlik olmuştu. bu sefer buna izin vermeyecem.

FROZEN lar east'nBUll cocktail mix ile muhteşem; YENİ YENİ YENİ: east'nBUll Peach Daiquiri mix, ilk olarak yemeksepeti.com'da, Ernest Hemingway’in tercihi, Küba’nın rafine lezzeti east’nBUll Strawberry Daiquiri Mix ve Pina Colada Mix ile beraber; East’nBULL Party Pack de neler var; 1lt east’nBULL Peach Daiquiri mix, 1lt east’nBULL Strawberry Daiquiri Mix, 1lt east'nBULL Pina Colada, 2 bardak, VE EĞLENCE... Karıştır iç EĞLENCENİ YARAT east’nBUll Cocktail Mix lerin keyfini çıkar...LEZZETLİ KOKTEYLLER ve FROZENLARLA HERKESİ LEZZETLENDİRİYORUZ...

4 yorum:

Adsız

bafra pide'den iki kişilik yemek kazandın sandım ama yine bi boka yaramayan hediye çıkmış.

Suda Balık

Pina Colada'yı yıllardır dizilerde görür merak ederdim..
Biraz ayır bana.

trapano

pina coladayı birlikte içecez

-2

hindistan cevizli sütlü bişeydi o. bana pek gelmez şahsen.

Herkes Yazıyor  © 2009