4 Kasım 2009

pasaport II

pasaport çıkarma işine kalkışanlara katılan son kişi benim. gerçekten oldukça basit bir olaymış. ancak verdiğim para için çölde gezen söylenecek bişey bırakmamış. hatırlamak için tıklayın.
her koşulda erken kalkabilme özelliğimi kullanarak, 4.sırayı aldım işlem için saat 7.50de. ancak bekleme salonundaki taksicilerin muhabettinden bunalan, sürekli yenileme işlemi için burada oldugunu söyleyen kıl hatun ve yanındakilerin çay ocagında beklemesiyle ilk sırayı ele geçirdim. karının ve yanındakilerin her türlü salakça savunmalarına karşı polislerin sakin tutumunu takdir ettim. para bozdurmak için uzaklaştıgım ortamda dedikodumu yapan karıya karşı sessizliğimi bozmak zorunda kaldım.

-??? (olaganüstü trapano mimiklerimle ağzımı açmadan)
-ama beyfendi biz sizin önünüzdeydik.
-panoda 803yazdı geldim. sizin sıranız geçmiş.
-ama bizim sıramızdı, müsaade ederbilirdiniz.
-panoda 803 yazdı, bakın burda ne yazıyor( sıra fişini göstererek)
-ben yenileme işlemi için burdayım. hep geliyorum buraya böyle birşey görmedim.
-???(olaganüstü...)

8.20de işim bitmişti. bu postta vermek istediğim ise: erken kalkan erken yolalır...

4 yorum:

Zaphod

metro çıkışında, yürüyen merdivenlerde solda dikilip duran kadına attığın vucüt çalımından anlamıştım zaten sendeki bu değişimi.
doğru yoldasın.

Adsız

nereye?

trapano

milano yakınlarındaki cavariaya

-2

bişey mi dedin genç?

Herkes Yazıyor  © 2009