24 Kasım 2009

Ofiste Olağan Bir Gün

Trapano ilk maçın sonunda "Bi post gireyim artık" demişti ama heralde internetinde bir sorun var.. Madem yazamıyor, ben yazayım dedim son PES maceramızın sonuçlarını. En azından hatırlayabildiklerimi. Takip etmesi zor idi, takdir edersiniz ki..

Atletico Madrid (-2) 0-1 Sampdoria (trapano) (skorun yanıltıcılığına en büyük örnek.. oysa ki gelmekte olan çok belliydi.)

Atletico Madrid (-2) 4-1 Sampdoria (trapano)

Atletico Madrid (-2) 5-1 Sampdoria (trapano) (neymiş, ntvspor'da maç özeti izleyip pes'te takım seçilmezmiş)

Atletico Madrid (-2) 6-2 Lazio (trapano) (güvendiğim dağlara kar yağdı)

Atletico Madrid (-2) 2-1 Everton (trapano)

Atletico Madrid (-2) 3-0 Everton (trapano) (olmuyor, olmuyor, olmuyor...)

Unuttuğum maçlar oldu birkaç adet. Belki trapano unutamamıştır, hatırlatır.

1 yorum:

trapano

böyle birer kelimeyle anlatırsan insanlar rakamlara bakıp yanılabilir. ben biraz düzeltme yapacam:

0-1 : yenilen pehlivan güreşe doymaz.

4-1 : lider oyuncum stankeviciusun yokluğunu hissettik.

6-1 : stankeviciusun ne lider olmadgını anladım. oyuncularımı sahada tanıyamadım resmen. benim bir hatam yok. istifa ettiğimde taraftarlar ağlıyordu.

5-2 : 2tarafında ihtiyacı oldugu zamanda lazio ile tekrar biraraya geldik. ancak çorba soğuyunca aynı tadı vermiyor. pes11 çıkana kadar siyasi görüşümüz aynı olsada biraraya gelmeme kararı aldım.
efsane kalecim yok. böyle olmaz.

2-1 : ingiliz ekolüyle uyuştum. futbol adına gereken herşeyi yapmamıza rağmen galip gelemedik. top bizi sevmedi.

3-1 : son maç hariç her maç ofansif yönümü konuşturdum ancak ilk maçın verdiği kırgınlık oyuncularımı oldukça etkilemişti.

5-0 yada 6-0 : dejenere olmuştum. açlık da vardı.

gördüğünüz gibi zafere yetinmeme iradesizliğim yüzünden bir hezimet yaşadım... bu hafta takımı antakyaya kampa götürüyorum. haftaya gerçek performansımla sahalara dönecegim.

Herkes Yazıyor  © 2009