8 Kasım 2009

Alkol bütün kötülüklerin anasıdır. Ana gibi yar olmaz!

-Bunu içmeden burdan çıkamayacığını biliyorsun değil mi?

Dedi ve kahve fincanı içindeki kanyağı suda balık'a uzattı. Önce nazlanan balık daha sonrası nazlı gelin edasını ardında bırakarak bir yudum aldı kutsal kaseden. Sonra da bana uzattı. Ben de içtim ve hatta fondipledim o güzelim kanyağı. İkimiz de ayaklarımıza kadar ısınmıştık. Oysa hava soğuk bile değildi. İşte alkolün gücü sevgili dostlar. "Yahu bizim filmler olmuş mu?" diye gittiğiniz bir dükkandan 65 derece sıcaklık ile çıkabiliyorsunuz. Tabii bu sıcaklığa yapılan hoş sohbetin de etkisi yadsınamaz.

Çıktık gittik o dükkandan. Ve ikişer bira daha içtik. Önce içtiklerimizi söylemeye gerek duymuyorum. Çünkü bu andan sonrası daha bir keyifli oluverdi. İşte hayat böyle geçiyor bu diyarda.

Böyle yaşayıp ölmek istiyorum... ama hemen değil. Yaşamak lazım daha... öyle değil mi?..

1 yorum:

trapano

ilk yudum olağanüstü bir tad vay canına...
ikinci yudum noldu lan bianda tadı bozuldu sanki biraz, noldugunu anlamak için 3.yudum alınır ve oha bu motor yağımı lan denilir... vucut sıcaklıgını 65dereceye çıkarması da gerçekten ilginçtir.

Herkes Yazıyor  © 2009