9 Kasım 2009

Öyle ya da böyle - 7.10.9 / 21.10.9 / 4.11.9

Arrested Development'daki Charlize Theron'un İngiliz aksanının Amerikan erkekleri üzerinde etkisi gibi Cumhuriyet dönemi Türkçe'sinin de benim üzerinde öyle bir etkisi var sanırım.

Dün gece Beşiktaş'lı abimiz Zeki Demirkubuz'un "Kıskanmak" adlı filmini izlemek için kalktım muhitimizdeki AFM sinemasına gittim. Pazar gecesi 22:30 matinesinde tahminlerim doğrultusunda hiç kimse yoktu. Neyse ki salonu açtılar. Olay çıkarmama izin vermediler. Dediğim gibi çok rahat bir şekilde izledim filmi. Vasat oyunculuklara çok takılmadan dönem atmosferine rahatlıkla girdim. Arasız bir şekilde izlediğim filmde memnum kalmadığım tek şey sonundaki gereksiz mi gereksiz monologtu. Gelin görün ki film yerden yere vurulmuş her yerde... Bilemiyorum hakikaten.

Favori müzik dergim Roll de yayın hayatına son vermiş. Üzüldüm. Bana müziği öğreten yegane kaynaktı. Blue Jean seviyesindeki müzik bilgimi bu dergi ile geliştirmiştim. Upload yapmaya üşenip biriken 3 programımı Roll dergisi için tuttuğum yasın gölgesinden paylaşıyorum sizlerle.

Öyle Ya Da Böyle / 7.10.9
Öyle Ya Da Böyle / 21.10.9
Öyle Ya Da Böyle / 4.11.9

Bir süre inzivaya çekileyim de film, müzik, kitap üçgenini iyice zorlayayım diyorum. Vizeler de başlamak üzere.

Millet birbirini öpmüyor artık dışarıda...
Allah belalarını versin.
Ben öpüyorum sizi.

0 yorum:

Herkes Yazıyor  © 2009