25 Kasım 2009

AMAN TANRIM !!!!!!

Bir hafta içinde 2 dünya devini dize getirdi kara kartalım. Gerçi Manchester Q takımıyla falan çıkmıştı sahaya....

Yahu, bakıyorum da cidden sadece zaferlerde beşiktaşlıymışım. Neyse cidden tebrikler kartalıma ve ilk galibiyetini alan Mustafa'ma. En son böyle bir savunma hattını Çelsi'ye karşı görmüştüm sanki. Erhan Güven hariç kimse batmadı gözüme, İbrahim Kaş bile.

Ne dağınık post oldu be. Son sözüm İbrahim'in tecrübesi ile yediği Obertan'a. Sen ne çirkin bir yaratıksın be... Ne şekilsiz, ne tipsiz bir kafa yapın, ne iğrenç bir ifaden var senin. Allah cezanı versin.

Hepinizi öpüyorum. Ne tatlı insanlarsınız....

4 yorum:

trapano

:)zaferler sıklaştı, iyice fanatikleştin sen

berthelemy

obertana laf yok. kral adam. bikaç seneye tozunu attırır avrupanın. bordeauxda oynamıyoken aldı getirdi bunu ferguson. adam biliyo işi.

ya sikerler obertanı ibrahim üzülmeze bile kanım ısındı bu gece. ne zamandır böyle heyecanlanmamıştım. kalbim duruyodu son 10 dakkada. arada takılan internet bağlantısına rağmen old traffordda deli ibrahim die bağrıldığını duydum dünya gözüyle. helal olsun hepsine.

şerbetçi

amana goduk bülent başkan!

-2

şerefsiz "reji" sadece obertan ve ibo'ya yakın çekim yapıp durdu maç boyunca.. başım döndü lan.

nerde o maç durunca tribündeki manitaları gösteren rejiler.. peheey..

Herkes Yazıyor  © 2009