5 Ağustos 2009

Öyle ya da böyle - 22.7.9 / 29.7.9

İnsan gerçekten ne yapacağını şaşırıyor önüne sınırsız bir zaman serilince. Mükemmel bir düzen ile her şeyi yapmak istiyor bünye. Bazılarınca hiçbir şey yapmamakla eşdeğer eylemler yaparak geçirdiğim günler; anlık verdiğim sözlerle birlikte "planlı" diye "zorla" yapılan eylemleri de muhteviyatında barındırarak hızla akıp geçiyor.
Bu zaman varlığında, ilginç bir şekilde, radyo programıma bir türlü istediğim zamanı ayıramıyorum. Tüm kış yaptığım gibi program günü eve hapsolarak, o gün istediğim bütünlüğe ulaşmaya çalışıyorum.
Ulaştığım son iki bütünlüğü sizlere sunmak adına bu postu yaratmayı uygun gördüm. "Siz" diyorum ama bu ikinci çoğul şahıs zamirini, Almanca'daki "Sie" gibi saygı belirtmek adına kullanmama ramak kaldı. İsteyenler beni arasa; elden versem daha az zahmetli olacak böyle devam ederse... Acınası bir durum hakikaten.
Ben böyle sürekli ağlıyorum ama niyetim gerçekten iyi.
Anlıyorsunuz değil mi?

Öyle ya da Böyle / 22 Temmuz 2009
Öyle ya da Böyle / 29 Temmuz 2009

4 yorum:

trapano

bence bu djlik senin beklediğin gibi bişey değil, oyüzden sıkıla sıkıla ıkına ıkına her hafta çekiyorsun bu derdi. fitness gibi oldu. ilk haftalar "vaayy be 2 ay sonra baklava karın olacak" derken...
bu kadar konuştun önerin ne dersen?

gel blogtan şu sourberry sekmesini kaldıralım. sen yetkili puşta deki sizin de yaptığınız işin de allah belasını versin. sen de rahatla -2 de, kömür de, çölde gezen de, zaphod da, bonsai midilli de, berthelemy de, öylesine de, namariel(nbr?) de, eru(nbr?) da,...

çölde gezen

"yenilen pehlivan güreşe doymaz" misali başarısızlıklardan hiç akıllanmıyor bazılarımız.

bu arada yeri gelmişken sorayım dedim; bu selim makina neye power yapıyor? merak içerisindeyim.

bir de ilgililerden bir istekte bulunayım. lütfen şu selim makinaya daha iyi bir açılış sayfası yapın. kendimi alamıyorum günde 3-4 defa giriyorum. daha iyi hizmet bekliyorum. sözüm söz her ebatta dövme KLORET alıcam.

Suda Balık

Selim makina'nın maddi ve manevi desteği olmasa burada çökecek; bir daha yazı dahi yazamayacak; depresyona girecek insanlar var aramızda.
-2 en taze örnek... bugün "Çalışmak" postu blogumuzu süslüyorsa eğer bunun tek nedeni Selim Makina ve bize kattıklarıdır.

trapano

selim makina -2nin kariyerine doping etkisi yapmıştır. önceki stajında döküm kumlarıyla haşır neşir olup kumdan kaleler yapan sahtejaponun elini sıcak sudan soguk suya değdirmemiştir. umre hayalini gerçekleştiremeyen ethem arkadasımıza yüksek lisans başvurularında ön ayak olmak için çalışmalara başlamıştır. ve bomba etkisi yaratacak son faaliyetini zamanı gelince buradan duyuracagız inşallah...

websitesine gelince çölde gezenle aynı fikirde oldugum giriş sayfasının kimin dizayn ettiğini soruşturdum. herkes birbirini suçluyor. oyüzden bu sorumluluğu üstlendim. eylül ayında yepyeni bi siteyle karşımıza çıkacak.

Herkes Yazıyor  © 2009