2 Ağustos 2009

rövanş alındı




ernst ayağına sağlık, gençler erhanla ismail rıdvan ayağınıza sağlık, fink hoşgeldin... ama orospu çocuğu rüştü allah seni ve aileni güldürmesin, anasını siktiğimin yusufu öyle ıkınırsan götün böyle patlar, yıllardır fenerbahçeyi çekemeyip sadece fener maçlarında oynayan, fenerbahçenin sadece para harcadığını söyleyen ibne bobo senin de taa amına koyum... neyse maça gelirsek belki bjk daha derli toplu göründü ama bu final maçlarında skora bakılıyor(bkz son fortis finali). sonuçta aleximin golleriyle sezona kupayla, bjkı yenerek başlamak süper bişey. bjklıların stadı terkedişi geçen senenin acısını az da olsa dindirmedi değil. bu arada mustafa denizli kupa töreninde de gülmesi beşiktaş için pek hayırlı sayılmaz...

8 yorum:

çölde gezen

şimdi bloğa maç ile ilgili yazacağım posttan önce bir "saçmalık" yazıldığına göre görüşlerimi yorum olarak yazayım ve biraz ciddi futbol konuşalım.

1)bobo sol, yusuf sağ kanat oynamaz. nobre top taşıyamaz.
2)nihat'ın hazır olmadığı çok belli. çok umutlanmamak lazım bir süre.
3)ernst geçen seneden daha iyi performansı ile göz doldurdu.
4)fink tam görev adamı ve ernst ile sert bir orta saha sağlayacakları açık.
5)iki genç erhan ve ismail'in pozisyon almada sıkıntıları var. ancak ismail türkiye'nin en iyi sol kanat oyuncusu olabilecek bir genç. hatalarına rağmen sevinç kaynağım oldu.
6)ferrari ve sivok uyum sağlarlarsa ciddi iyi bir tandem oluşturulabilirler.
7)beşiktaş'ın en iyi oyuncusu olan sivok'un yaptığı saçma hataya kadar beşiktaş fb'den kat kat daha iyi ve organize bir takım görüntüsündeydi. golün şokunun atlatılamamasını ve oyuncuların soğuk kanlı kalamayışını çözülmesi gereken bir problem olarak gördüm.

@trapano
maç bence çok güzeldi. sezon öncesi olmasına rağmen kaliteli bir mücadele oldu. futbolcular pislik yapmadı. tribünlerdeki az sayıdaki taraftar küfür etmedi. maçın galibi fb oldu. üzüldüm ama sorun etmedim, takımımdan az da olsa memnun kaldım.
ve bu blogda en çok küfür eden açık ara benim. ister istemez küfürbaz bile ilan edildim. haksızlar da demiyorum. iyi niyet elçisi de değilim, fair play manyağıda. ama olmadı be trapano. içime sinmedi bu küfürler. durduk yerde adam sikmeceler, amına koymacalar. sana yakışmadı. yerinde küfür etmeyi biliyor sayardım seni. küfürün anlamını, yerini biliyorsun sanıyordum. sanırım yanılmışım, kuyruk acısıyla küfür edenlerdenmişsin. üzgünüm.

trapano

@çölde gezen
saçmalık?yine yazabilirsin. benimki de superkupa postu değildi zaten. küfürlere gelince fenerbahcede eski bjklı olsaydı ve çılgınlar gibi mücadele ettiğini görünce sen de çıldırırdın. rüştünün itirazlarından, yusufun yırtınmalarından tiksiniyorum.bobonun ise bizim serhat akından farkı olmadıgını düşünüyorum. yine küfrederim. nasıl değerlendirirsen sorun yok. bu adamlara küfrederim herzaman heryerde. mustafa denizlinin giydiği gömleğimsi salak şeye bile küfrettim dün.
hem senin yorumlarına bakılırsa iyiki bu saçmalığı yazdım.çünkü superkupa postu olmazdı bu. superkupa maçındaki beşiktaş postu olurdu.

çölde gezen

@trapano
yani? süper kupa maçındaki beşiktaş postu olsa ne olurdu ki? maçın analizini yapacağıma dair bir iddia mı attım ortaya? yorumlarımı yazacaktım dedim. aynı maça ait birçok başlık olacağına da yorum olarak düşüncelerimi yazdım. iyi ki bu "saçmalığı" yazdığına dair birşey bulamadım ortada.

ve evet sadece kuyruk acısıyla beşiktaş'ın futbolcularına küfür etmek için girilen post bence "saçmalık"tır. bunun nedenlerini ve neden sana yakıştıramadığımı da zaten daha önce belirttim. elbette istediğin gibi yazabilir ve küfredebilirsin. ben sadece sana yakıştıramadım. tekrar ediyorum küfretmeyi değil, yersiz küfretmeyi.

trapano

http://cezayayi.blogspot.com/

kupa postum burda, küfürlerin nedenini söyledim sana, bence yersiz değil...

çölde gezen

@trapano
ne diyeyim ellerine sağlık.

Suda Balık

manifesto #2 ve manifesto #4 dikkate alındığığında postun hiç bir sorunu yok gibi.
Posta iyi niyet cümleleri ile başlamış ve takımda belli kişileri hedef almış. Beni rahatsız etmedi. Kişisel nefret olabilir..Emre'ye, Tuncay'a,Lugano'ya, Hasan Şaş'a, Sabri'ye insan nasıl küfür etmez ki?

çölde gezen

@suda balık
yaa ben anlatamıyorum galiba. manifesto'nun istediğin maddelerine göre kontrol yap, teknik inceleme yap, yap da yap. derdim bu değil.
sabah gözlerimi açıp "al yanaklı tuncay senin amına geçirivereyim. bebek yüzlü lugano senin tipini sikeyim" diye küfredebilirim. isteyen sadece futbolculara, siyasetçilere vs vs küfretmek için post da yazabilir. ben diyorum ki; sevgili trapano rövanşı aldık demiş, sonrada ana avrat geçirmiş. kuyruk acısıyla küfürler yağdırmış. kişisel gıcıklığı olabilir, zevk için küfrediyor olabilir. o an bana ters geldi, ondan böyle bişey beklemiyordum ve yorumumu yaptım.
neyse ne. son sözüm budur.

trapano

aslında çölde gezen bir bakıma haklı ama sona sakladıklarımı başta söyleyince post değil de yorum kategorisine giriyor yazdıklarım.

Herkes Yazıyor  © 2009