25 Ağustos 2009

ADINI SEN KOY

Şimdi hiçbiri bir post etmeyecek tüm duygu ve düşüncelerimi toparlama düşüncesi ile elimdekilere bakarken bir de baktım ki adını açıklamayan bir yönetici anket düzenlemiş. Ankette aslında bana uygun gelen bir cevap bulamasam da birşeyler işaretleyip geçtim, sonuçta trapano'nun suçu olacak değil ya! Ama bak açık söyleyeyim post yazımını hızlandırdı, iyi taktikmiş.

Postun bundan sonrasını +21 uyarılı olacağını, zaman zaman haddini aşan küfür ve iddiaları barındırdığını belirteyim. Sonra "Lan çölde gezen, ramazanda oluşan huşu ortamını bozuyon.", "Yiğenimle okuyoduk 4 yaşındaki çocuk amcık nedir diye sordu, kalakaldım senin yüzünden." vs gibi saçmalıklarla uğraştırmayın beni. Aşağıda işimin başımdan aşkın olduğu, boş geçirecek 1 saniye zamanımın olmadığı son 15 gün - 1 ayda edindiğim sorular ve yaptığım bazı çıkarımlar bulunmaktadır. Buyrun başlayalım;

1) Trapano olmadan burası bir bok değil. Adam kafasını dinlemek için uzaklaştı sanırım, bloğun tadı tuzu yok.

2) Selim makinanın internet sitesindeki modernleşme şerefine ay sonunda Şişli'deki konağımda playboy partisi düzenliyorum. Herkes davetlidir. Herkes derken?

3) Şerbetçi'nin "Yaz okulu kaplanı" tamam da, güdük Berthelemy ne sikime "Milano Fatihi" ünvanı aldı?


4)
Bir depo benzine 143 Ytl vermek durumunda kaldığım için sorumluların ta götlerini sikeyim, amına kodumun orospu çocukları.

5) Blogdaki anketi kim yaptı? Tahminlerim var ama olsun... Blog neden yavaşladı sorusuna "modeminizin ışığı yanıyor mu?" veya "genel olarak bakım var" gibi ttnet yavşak görevli cevapları verilebilir. Dikkat!

6) -2 yeter amına koyayım ya.... Nereye baksam suratını görüyorum arkadaş. Önce otobüslerle solo diye şehri turladın, trafikte sürekli önümdeydin. Şimdi de börek mörek 3g olaylarındasın. Seviyorum abi seni ama sıkıntı yarattın bünyemde. Bırak bu işleri yakışıklı şey.

7) Become a legend dan birileri beni kurtarsın. Delircem artık. Topu bana atmak yerine dağlara taşlara vuran tüm Beşiktaşlı takım arkadaşlarımın amına koyayım. Delgado-Ben-Aydın Karabulut müthiş teknik bir üçlü olduk bunu da belirteyim.

8) Seven ne yapmaz?

9) Rıdvan Dilmen'e ne oldu? O yorumları dinlenebilecek, mantıklı konuşan adam gitti; yerine Gs ballı, Bjk bokum gibi, fenerim tam benlik gibi konuşmaya başlayan biri geldi. Aziz başkan ipleri eline mi aldı acaba? Zaten 90 dakika yayından kalktı bir de Rıdvan'ın çark eden tavrıyla iyice ortalığın amına kondu. Yani hadi Bjk tamam da, Gs çatır çatır 4'lüyor herkesi, hepsi mi bal lan bunların yarrrraammmm?

10) Bu arada bir yıldız daha kaydı ve bonsai midilli'nin sahip olduğu "en iyi "en kötü" telefon" ödülünün sahibi alet patladı. Sürekli titreşim vermeye başlayan sempatik şey en sonunda sahibinin hışmına uğradı ve aramızdan ayrıldı. Ayrıntılar için bonsai midilli ile irtibata geçiniz.

11) Evhamlı soru: manchester united - internazionale - besiktas - vfl wolfsburg. Böyle bir grup kehanetim vardı, berthelemy ve suda balık bilirler. Olur mu acaba? Olursa ne olur?


Evet sevgili blog yazarları, yöneticileri, 2 izleyici ve trapano; asimetrik kesimlerin ve sürreal esintilerin hakim olduğu bugünlerde birbirinmize destek olmalı ve ölü toprağı serpilmiş bu yansımalı gerçeklik ortamını eskisi gibi uzun cümlelerin bir kısrak boynu gibi uzandığı, güzel bir kadının şehvet dolu kalçalarını kavrarken alınan zevkle eşdeğer zevk alınan o eski haline tekrar yüceltmeliyiz.

Hepinizi seviyorum diyeceğim ama yalan olucak. Evet çoğunuzu seviyorum ama bazılarınıza nötr iken bazılarınıza ise hafif gıcık bile olabilirim.

13 yorum:

Suda Balık

Mastermind Trapano akıl oyunlarına başlamış anket açıp ortalığı karıştırıyor. Blogumuzun en tecrübeli yazarının bile kafasını karıştırmış...Sükünete davet ediyorum herkesi öncelikle. Böyle yavaşlamalar gayet normal. As oyuncuların yokluğunda külübeden maçı çevirecek yıldızı çıkaramadık ne yazık ki. Sakatlarımızın iyileşeceğini umuyoruz yakın zamanda.

Soruların çoğuna cevabım yok. Midilli'ye geçmiş olsun diyorum. Kayıp gerçekten çok büyük.

Yazdığın grubun çıkması büyük talihsizlik olur. Bitirir bizi..entrysini yazdım. Barcelona'yı bekliyorum.(İkinci gruba bakar elbette ki)

Son paragraftaki author havası elbette ki gözden kaçmadı.

çölde gezen

@suda balık
dostum ben "bloğun en tecrübeli yazarı" tanımlamasını üzerime alındım izninle. busebepten sormak isterim kafamın karıştığını sana düşündürten ne ola ki? ben sadece anket sorusundaki yanlış anlaşılabilecek noktaya parmak bastım. ( gerçi trapano zaten bunu hesaplamıştır... )

her şehvetli kadın tanımlaması author'dan gelmeyeceği gibi ( ki gözden kaçmaması normal ) asıl dikkatini çekmesi gereken oradaki suda balık anlaşılmazlığı olmalıydı. farkedilmemiş üzüldüm....

trapano

@colde gezen
1- estagrufullah
2-playboy partisine katilmayi cok isterim
6- adam para kazanayim derken mehmet aslantug olma yolunda ilerliyor
9-ridvani anliyorum.o da benim gibi gaza gelmis fenerli. ridvan abi buyuksun
10- ardarda gelen felaketler beni uzuyor. numana gelen tepkiler de oglumu hatirlatiyordu. bonsai guclu dursun. 3G ye yenilmicez
11- grup tahminin anketi cevaplar niteklikte

@suda balik
abi ben SIKILIYORUM ( a klayve)

Suda Balık

@çölde gezen
Yanlış anlaşılma konusunda haklısın ondan bahsetmiyorum. Anlamama anlamında değil bahsettiğim "kafa karışıklığı" "ortalığı bulandırma" anlamında...

@trapano
Anlıyorum...Ev inanılmaz dolu. Çağıramadım seni Eskişehir'e o yüzden. Üzdü beni bu.

berthelemy

ahaa 3. numarada bana seslenilmiş. valla suda balık koymuş o unvanı haberim yok da her unvanda kelime anlamını sorgulayıp kafayı takmamak lazım dostum. neyse o.

bu arada ttnet'in amına koyim.

Suda Balık

@çölde gezen
Mal gibi okumuşum üstteki cevabını... Farketmezmiyim.. "asimetrik" ve "sürreal" kelimelerini görünce direkt aldım göndermeni...ama artık bu kalıptan kendimi kurtarmak istediğimden kenara bıraktım.

-2

olm adamın 143 tl si varmış. bence bulaşmayın..

-2

4. maddeyi okuduktan sonra bir heyecan ile üstteki yorumu yazdıktan sonra devam ediyorum;

- billboarddaki çocuğun, billboardın önündeki durakta otobüs beklediğini sıkça görecekti istanbul halkı. uzakta olmak daha iyi. havam olsun.

- tüy sikletler teker teker devrilirken 70lik dede kıvamındaki zamzungen telefonum hala deliler gibi çalışmakta. ilk günkü gibi. kapak turizm.

-2

evet, önce postun azıcık bi kısmını okudum yazdım. sonra hepsini okudum yazdım. ve şimdi sıra yorumlarınızı okuyarak zaman kaybetmeye geldi ki kaybedecek bolca zamanım olduğundan onu da yaptım.

mehmet aslantuğ ne alaka lan?

trapano

yorumu yazarken tvde gordum yoksa bir benzetme yok.

çölde gezen

@-2
143 tl? sorun nedir? bunlar totale bakarsan küçük meblalar.

@berthelemy
ulan sen bana dostum çekip "takma bunlara, relax" çekecek adam mısın?

taş kesin ulannnn!!!!!

@suda balık
kendi kendine verdiğin mücadeleyi destekliyorum.

berthelemy

@çölde gezen

bak hala. sakin ol, relax dostum. adam milano yolcusu yerine milano fatihi yazmış ne var bunda kafaya takacak diyorum. kalkmış adamlık öğretmeye çalışıyosun.

ayrıca dostum çekicem tabi yarraam mı çekseydim.

Adsız

"Bırak bu işleri yakışıklı şey"
cuveyni

Herkes Yazıyor  © 2009