16 Şubat 2011

hazreti valentin


Anladığım kadarıyla blog "bir askerin anı defteri" olmuş,ama diyecek bir şey yok, sadece onlara sabır diliyorum.

Kazasız belasız atlattık malum günü,birtakım insanların "ne kadar da abartılıyor bu gün,israf başka bir şey değil" deyip, bir taraftan da dışarda gezen çiftlere nefret dolu gözlerle baktığı günü.Ben de hakkımı, yeni aldığım göze hiç de estetik gelmeyen,altı yaylı gibi olan neyse ki bastıkça ışıkları yanmıyor olan yürüyüş ayakkabılarım ve adım sayıcımla Beşiktaş-Rumelihisarı arası yürüyüşten kullandım.Çok fazla sevgili, günlerini geçirmek için benim yürüdüğüm parkuru seçmemişti,tek tük..Neyse Beşiktaş'tan başladım, Galatasary Üniv.'ni geçtim, ortalık sakin, Ortaköy tabii ki bu unutulmaz günün, hazreti valetinin kutsal mekanı..Çok fazla koşamamama rağmen orayı baya hızlı geçtim..Ama güzeldi yaklaşık 98 dakikalık bir yürüyüş ve 12134 aerobic adım, ben de bugünün şanslılarındanım.

Ama düşündüm de bugünün adının "sevgiler günü" olması daha anlamlı,hani derler ya aşk her şeye karşı hissedilebilir çiçeğe böceğe vs (ki büyük bir aldatmacadır ama olsun), o halde bugünü işteş halden çıkarmalı ve yapım eki olan -li ekini kaldırmalı.Yanlış anlaşılmasın hiçbir problemim yok ne günle ne de sevgiyle.Sadece bir fikir beyanatıdır,saat 3:28 daha iyisi olamazdı.Neyse;

Herkesin sevgiler günü kutlu olsun.

6 yorum:

trapano

peki tamam yazmayız, al blog senin olsun al al.. çok komik şeyler yazacaktım vazgeçtim al

öylesine

ya ama ama kırılmayın diye ek açıklama da yaptım.yaz sen, en çok ben okuycam,başa dönüp tekrar okuycam hatta.

trapano

peki öyle olsun

Adsız

blogla ilgilenmeyen biri gelio mudavimlere laf çarpıo bizimkilerde bişeyler paylaşmaya belkide en muhtaç oldukları dönemde bloğa küsüyo. beyler yazın bişeler ya iyi oluodu

öylesine

kusura bakma arkadaşlarla samimiyetimize güvendim..yazmalarını engeleyecek bir şey dediğimi düşünmüyorum,yazmalarından da rahatsız değilim.

öylesine

ayrıca bloga yazdığım yazı sayısının az olması, blogla ilgilenmediğim, blogu takip etmediğim anlamına geldiğini sanmıyorum.

Herkes Yazıyor  © 2009