12 Şubat 2011

Geldim

Nasısınız lan? 2 haftada 1 çarşıya çıkabilen biri olarak anca sizlere ulaşıyorum dicem de, daha önceki çarçılarda fln internet vb. "asker" olaylarıyla pek ilgilenmemiştim. malum nedenden ötürü. lakin bugün ben de bi askerim. iskender yemeye gittiğimiz yerde kasadaki adam kasaya geldikten 0.23 saniye sonra "görev yeri nere?" diye sordu. o kadar ki cevaplamam 5 saniye fln sürdü.

neyse, kendi askerliğime gelicek olusak, çok pis yatıyorum. öyle böyle deil. gece 7den sabah 7ye kadar silahlıkta görevliyim. 4 saatte 1 nöbetçiler geliyo. kalan saatler benim. termos aldım çayımı kahvemi içiyorum. 3 haftada 10 küsür kitap okudum sanırım.. neyse, nöbet tutmuyo oluşum baya kıyak çünkü ( 2 kere tuttum da, gece) gece yaklaşık -10 derece civarları oluyo hava. ve nöbet kulubesine girmek de yasak..

vakit kısıtlılığından dolayı şimdilik bu kadar gençler. gündüz koğuşun gürültülü olduğu ve uyuyamadığım günler dışında çok sakin çok yalnız adeta asosyal bi askerlik yapıyorum. hepinizi öperim

2 yorum:

Suda Balık

foto lazım.

Suda Balık

Trapano için de geçerli üstte yazdığım yorum..

Herkes Yazıyor  © 2009