10 Şubat 2011

emir?


ANTAKYALIM '' Bilal Göregen & Erol Büyükburç ''
Yükleyen sonyazici. - Film ve TV kanalındaki diğer videolara göz atın

çok değerli HY cemaati, bu postun amacı tamamen arsızlıktır! vatan borcumu hergün internet kafeye gelip post girerek ödediğimi görmeniz için... tek sıkıntımın memleket özlemi oldugunu görmeniz için, yani bu görevi antakyada da yapardım.. ben de şaşkınım.. görevim sebebiyle askerlik havasına da giremiyorum. şöyleki:

k: trapano git üstünü değiştir

t: ne?

k: kamuflajı giy

t: yapmayın komutanım ya

k: giysene olum

t: ahah komutanım 1saat kalmış mesainin bitimine..

k: lan!!! git giyin dedim. emir olum bu emir!!!

t: emredersiniz de yani bir saat kalmış zor olur... nöbet de yazmadım kendime.. eşofman giysem?

k: lan olum emrediyorum git kamuflaj giy! sonra gel yanıma...

t: emredersiniz

20dk sonra...

k: niye giymedin olum!

t: komutanım zaten 20dk kaldı..

k: iyi a.k ne yaparsan yap!!

sonraki post: trapano-cemaatçi dialogları

2 yorum:

Adsız

antakyalım ! hadi gel samandağda buluşalım rakı balık yapalım !

Zaphod

askerde mantığı arayıp bulan adam.

Herkes Yazıyor  © 2009