13 Nisan 2011

A Stroke

Yine aylarca sessiz kaldım diye "başım sıkışık" diye düşünmeyin.
Hayatı rutine bağlamış, haftalık takvimler şeklinde yaşadığımdan yazacak bir şey bulamıyorum. Bu haftasonu blogumuz bir demirbaşını daha TSK'ya emanet edince bir görüneyim dedim "Sahipsiz değil buralar" diye. Zira bir önceki postta bir "çağrı" görmüş üstüne gitmemiştim. Yorumlarınız ile çok değerli yazarımız Öylesine'yi üzmüş ve sinirlendirmişsiniz. Kendisi blogumuzun değerli bir üyesi... moderasyon olarak sert kararlar almayı, ahkam kesmeyi özlediğim şu günlerde beni sonsuz geyik potansiyelimle başbaşa bırakmayın; akıllı olun istiyorum.

Zaphod denilen adamdan bahsediyorum. Konya'ya yedek subay olarak yolladık 2-3 aya kalmaz buralarda dolanmaya başlar yani. Özgür ve rütbeli kendisi. Hayırlısı olsun.

Strokes yeni albümü Angles'ı çıkardı bu arada. 2001 yılında hem Metallica hem de Radiohead'in albüm çıkardığı hafta Billboard listelerine 1 numaradan girip dikkatimi çekmişti bu babayiğitler. Çok da güzel albüm yapmışlar yine.. Bir önceki rezillik gibi değil. Tavsiyemdir.

Bu arada bir eksiklik fark edenler için söyleyeyim...Trapano'nun kaybolan postları elimin altındadır. TSK'ın yazdıklarından ötürü kendisine soruşturma başlatacağı istihbaratını aldık. (Hakikaten dokunan yanıyormuş.) Lakin yakın zamanda modifiyeli olarak geri dönecekler.
Sağlıcakla kalın.

Herkes Yazıyor  © 2009