1 Şubat 2011

yeniden

evet bu blogun hakkını veremedim, özür dilerim öncelikle.

Hayatımın en sorumluluksuz dönemini yaşıyorum, ne iş ne okul vs. Hiç İstanbul'da amaçsız zaman geçirmemiştim, pazar günleri benim için hiç haftanın herhangi bir günü olmamıştı.Haftanın yedi gün olduğunu yeni anlıyorum sanki :) Ama bu yükseliş devrinin de bir sonu olacak haliyle, neyse çok da düşünesim yok şimdi..Nerdeyse iki hafta sonra İf İstanbul başlıyor, bugün filmlere teker teker baktım. Bakarken, pazartesi günü oturmuş sadece bu işi yapıyor olmanın ne kadar da boş ne kadar da anlamsız olduğunu bir an düşündükten sonra, sanki yapacak daha iyi bir işim var dedim kendi kendime. Evet buradan da anlaşılacağı üzere kendimi pek rahat bırakmıyorum,ama alışacağım.
Neyse İf'e gelirsek, içlerinde baya güzel fimler var.Ancak gidilecek filmler özenle seçilmeli bu iksv film festivali gibi değil, biletler tuzlu.Neyse artık en fazla kaç filme gidebilirim bilmiyorum malum para kolay kazanılmıyor (hele şu ara hiç kazanılmıyor)..bilet satışı 5şubat'ta Mybilet'te..Herkese iyi geceler, iyi seyiler.

2 yorum:

Suda Balık

Bizi unutmadığını görmek güzel.Sevindirici.
Kendi adıma konuşursam eğer...blogunu okuyorum ben hala..seni unutmuş değilim yani...hatta "last.fm'den dürtsem mi?" diye yeni düşündüm.
"Film festivaline gelince"..demek isterdim ama gelemiyorum ne yazık... ki yazık bir durum cidden. Her ne kadar "en az sevdiğim festival" de olsa.

öylesine

benim de en az sevdiğim..bakalım ben de gidebilecek miyim...
unutmadığın için sağol : )

Herkes Yazıyor  © 2009