19 Ağustos 2010

Dalga Boyu

Merhabalar,

Tüm zamanların en iyi radyo programı "Öyle Ya Da Böyle" biteli aylar oldu. Bu boşluk kimilerini çok sevindirse de kimilerinizi derinden üzdü. Farkındayım.

Beni tanıyanların çok iyi bileceği gibi.. ben eğer bir olumsuzluğun farkındaysam onu değiştirmeden duramam. Dolayısıyla yepyeni bir radyo programı ile karşınızdayım

Blogumuzun radyosu sahtejapon'un şom ağzının, kem gözlerinin etkisi erken yaşta ölmeseydi.. (Olmuyor.) Kişiselleşmiş programlarımızla efsane işlere imza atabilecektik. Lakin şimdi beni daha önce de koruyup gözeten Sourberry'e muhtaç kaldık. Kendimi defalarca rezil etmeme rağmen sağolsunlar.. onlar da anlayışlı davrandı.

Rumblefish adlı sevdiğim bir dj hanım kızımızla giriştiğimiz "Dalga Boyu" adlı kötü esprilere ve kelime oyunlarına açık olduğunu bildiğimiz programımızla, Çarşamba günleri 21:00 - 22:00 arasında yayında olacağız sourberry.org'ta. Dönüşümlü olarak yayın yapacağımızdan beni dinlemek isteyenler (ilki dündü) 1 Eylül'ü beklemek durumunda. (Podcastler çok yakında buralarda olacak elbette)

Siz sağlıcakla kalın.
Ben sizi bulurum.

3 yorum:

trapano

şu dalgalar yerine deniz dalgası koysaydın ya ikiniz de balıksınız, balık beyinlisiniz, dinleyiciniz de yok, kandırın kendinizi, iki salak da yorum yapmış vuu süper şarkılar dinlicez ooovv süper bi program bizi bekliyor aman aman..

şimdi -2 ağır olmuş diyecek de vala ağır deil asıl şeyleri yazmadım..

-2

@trapano

yazsana?

trapano

hayırlı, uğurlu.
(insensitive, 18.08.2010 16:13)
ohlala, muhteşem olacağa benzer..
(meijin, 18.08.2010 19:30)
podcasti attım telefona, yolda bir giderken bir dönerken dinledim. maşallahı var.
diğer balık da böyle bir performans sergilerse kimse tutamaz bu programı, önüne geleni kaptırır dalgasına...
(sos fistik olsun mu, 24.08.2010 02:00)


salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk

Herkes Yazıyor  © 2009