6 Ağustos 2010

the big contest


Efsanenin çıkış modeli, yeşil tabanı, leke tutmaz malzemesiyle ve rahatlığıyla kalplerde yer eden trap2008... trapano onu heryerde kullandı... keşke hiç eskimese dediğimiz trap2008... istanbulda yaşıyor...

trap2009, trapano ona godfather II der, radikal bir bir karar alarak çok sevilen yeşil tabanı bembeyaz yaptı, ağır bir görüntü vererek trapano'nun onu herzaman heryerde giymesini sağladılar, trapano takım elbise giyerken bile aklı ondaydı... bağların düğüm sorunu olmasına rağmen talaşlı yollarda çok dayanıklı ancak anne trapanonun "cif"le hijyen saldırısından sonra hafif korozyona uğradı...
2008 yılında basit bir dizayn çalışması ile başlayan bir moda klasiği haline gelen, her yıl yeni modelin piyasaya çıkacağı günün gecesinde kuyruklar oluşan trapano ayakkabılarının trap2010 modeli için adaylar belli oldu... trapanonun hangi modeli seçeceği ise merak konusu...
nedir bu markacılık, yazı olmasa piyasa araştırması yapılmadan trap2010 olurdu...
tamam yeşili severiz de o ipler ne!! alınırsa erişen kundura'dan alınır siyah ipler
nike iddialı geliyor, kaybettikeri ünvanı geri almak istedikleri belli
gri tonu kirlenmeye karşı iyi de, olmaz olmaz...



bu ne lan, konuyu anlamamışsınız, o metal timsah şey değil elime değsin ayağımda olması bile irkilmeme yeter..

12 yorum:

-2

yine aynı modelden bulamadın mı?

Adsız

dockers

Suda Balık

almadığın herhangi birini ben alacağım.. bulamıyorum hiçbir şey.
Nike'ı beğendim...ama genç işi kalır sana...hehehe

Zaphod

tabanı gri iyiymiş. ben benimkinin yanlarını sprey boyayla griye boyamayı çok düşündüm hatta bnu görünce tekrar bir düşünür oldum.

o yeşil olanın yanında kaykay da veriyorlar mı ?

trapano

yok abi aynı modelden, heralde dockersı alacam... sen onu griye boyadıktan 3dk sonra pişman olursun o işler 8.5yaşındayken yapılır..

Suda Balık

Nike aldım...Buradakilerden değil ama siyah beyaz konseptte.
Efsane başkanın yolunda yürümek bambaşka bir duygu.

-2

siyah beyaz gri nereye kadar amınakoyim.

trapano

yalnız bişey söylücem, senle zaphodun bu ayakkabıları benden izinsiz almanız hiç hoşuma gitmiyor, ne eziksiniz lan... sahtejapon alsa tamam da...

-2
ne alalım arkadasım, sarı?

Suda Balık

@ Trapano ve -2

Ben yıllardır siyah almıyordum. Lacivertti uzun süre.. Sonra da zorla beyaz aldırdınız..Şerefisizler alıştırdınız beyaza. Siyah ayakkabı beğenmez oldum.
Bunu gördüm beğendim aldım. Seninkilerden bayağa farklı. Rahat olabilir için.
Bu arada -2 parayı basıyor. Kahverengi adidas vespa'larını alıyor. Yok param.

-2

beyaz iyidir.. mavi kot altına siyah ayakkabı giyemiyorum ben zaten. şopar stayla.

Zaphod

yeter artık herbir bokun kahverengi diyen sizdiniz bana.
bir de ne bu ayakkabı konusundaki müdahale. meğer herkesin klasikleşen bir rengi varmış zaten. rahat bırakılsaydık kimse şimdi rol çalıyor olmazdı.
bunu sen istedin trapano!
ama bu işten karlı çıkan da -2'dir. kahverengi ayakkabılarıyla ortamlarda kız bırakmıyor diyorlar.

-2

fashion blogu açalım lan biz de.. muhafazakar erkek fashion bilog olsun adı.

- kahverenginden siyaha geçişte dikkat edilmesi gerekenler.

- kırmızı tişört giymenin zorlukları.

- erkekler neden pembe gömlek giyer?

vb.

Herkes Yazıyor  © 2009