6 Eylül 2010

Ay akşamdan ışık mı?

Almanlar beni reddetti pek sevgili herkes yazıyor yazarları ve okuyucuları....zaten önemli olan başvurmaktı.
Sonuç olarak dümeni hemen yüce türk ordusuna kırmak durumunda kaldım.
Kulislerde duyduğum kadarıyla onlar pek reddetmiyorlarmış.
Üstelik yalnız da olmayacağım aldığım duyumlara göre.
-2'yi ve "Büyük Başkan" Trapano'yu da yanıma alıp gidiyorum devre arkadaşı olarak.

Çölde Gezen başkanın da pasif hali göz önüne alınırsa;
Aralık 2010'da blogu kitler gideriz diye düşünüyorum.
Açsak...bize gelişini bile kurtarmaz.
Öyle değil mi Namariel, öylesine, cüveyni, şerbetçi...vb.

Şaka şaka...eskiye dönmüyoruz...Ne bok yerseniz yiyin.
Biz gidiyoruz.

4 yorum:

Adsız

anlamıyorum neden illaaa en sevdiğiniz arkadaşınızı da kandırıp sizinle aynı devre gitmesine sebep olmaya çalışıyorsunz ! yoksa siz karanlıkta tuvalete de yalnız gidemeyenlerdenmisinz ?. Kanmayın aceleye getirmeyin gidecekseniz kendi fikrinizle ve rızanızla gidin sonradan pişman olmamanız için en azından tecili bozdururkene iyice düşünün. aceleye getirmeyin.

Zaphod

bok dedi...

Adsız

yukardaki isimsiz arkadaşın absürd yazısında tek katıldığım nokta askerliği tuvalete gitmeye benzetmesidir!!! doğrudur ikiside bir anlamda sıçmaktır.

Adsız

tabi katılmazsın çünkü tutmuş en sevdiğin arkadaşını kandırarak senin devrende gitmeye ikna etme çabasındasın . böylece döndüğünde keyifle vakit geçirebileceğin yakın arkadaşın da dönmüş olacak !Asıl Absürdlük arkadaşının tecili bozdurmasını, ona doğru dürüst düşünecek vakit bırakmadan oldu bittiye getirtmektir !

Herkes Yazıyor  © 2009