3 Ocak 2010

russian standart vodka - premium


Bekledim, yeni yılın ilk postu ayyaş önermesi olmasın diye. Ama nafile geçti 3 gün. Dedim sanırım herkes yılbaşı gecesinin etkisinde halen daha...

Neyse ben önerimi yapıp kaçayım. Votka seven varsa aranızda mutlaka bunu deneyin sevgili gönül dostlarım. RUSSIAN STANDART VODKA PREMIUM.

Eğey bir zamandır rakipsiz görmekteydim zaten kendisini. Ancak yılbaşı gecesi 70'lik büyük şişeyi tek başıma devirince tekrar taktirimi kazandı. Aşırı sevdim ben bu rusu. Sizle de paylaşmak istedim.

Sitesini de vereyim ki hepten "İjelim güzellejjjelim kardejjimmm" muhabbeti yaratmamış olayım değil mi?

İçin!!!!

Hepinizi votkalı nefesimi hissedebileceğiniz derinlikte öpüyorum.

8 yorum:

Zaphod

şişe güzelmiş.

trapano

votkaya bakışım bellidir ancak tercihim taze sıkılmış limon suyuyla tekel votkasıdır.

-2
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız

votka taze limon suyu.. bu işi biliyosun.

şerbetçi

lan nerden bulabiliriz bunu? acil içmem lazım.

Zaphod

ders çalışmamak için yaptığım araştırmada şöyle bir isme ulaştım "stolichnaya". budur diyor insanlar. senin bu delikanlı da alemlerde "russki standart" olarak anılır, saygı duyulurmuş ama kapıdan içeri stolichnaya girince kalkıp yer vermese de bi doğrulurmuş.

trapano

senin yaptıgın araştırma ancak ekşisözlüğe bakmak olur mal bok göt

Zaphod

sözlük karnımızı doyurmuyor belki ama vodkanın iyisini sunuyorsa niye olmasın?
hem biraz da bu amaca hizmet etmiyor mu? hakim olmadığın bir konuda pratik yapmak zor ise başkalarının deneyimleriyle sana yol gösteriyor. hangisine inanıp inanmayacağın da senin elinde sonuçta...
hadi sen yeter artık bi antakyaya git. ergen stresi sezdim sende...

Herkes Yazıyor  © 2009