22 Ocak 2010

Fit


Malum, her daim sallantıda giden lisans eğitimimi kısmetse birkaç aylık bir rötarla tamamlamak üzereyim. Finallere girdim; notlarımı, kaderimi beklemekteyim. Geriye küçük bi detay kaldı sadece. O da, tez sunumu. Zaphod, ben ve yaklaşık 20 kişi daha birlikte anca bitirebildiğimiz (ya da en azından dışarıdan öyle görülen) bitirme projemizi savunacağız elimizden geldiğince. Proje bir şekilde sunulur, ama başka bir sorun var hepinizin bildiği, yaşadığı.

Sorun şu ki, eş-dost düğünlerinde hiç halay başı olmamış, "yengemleri almaya gara gidiyorum, ordan amcamları bilecik'e bırakacağım" tarzı sorumluluklardan uzak (bu olayların gerçek kişilerle alakası yoktur), üniversite bünyesinde olabildiğince asosyal bir insan olarak şu zamana kadar takım elbise giyebilmek için pek fazla şans çıkmadı. Yetişkin gibi davranan genç nesilden olamadım.

(takım elbisenin sadece bu şartlarda giyilmediğini biliyorum bu arada, evet. düşünmedim örnekler üzerine çok. düşünsem mına bile kordum hem. ben diyim 3, sen de 8 örnek daha. öyle bişey.)

Uzadıkça, okuyanları sonuna kadar okuduğuna pişman edecek bir post olmaya doğru giden şu yazının yazılmasının ana nedeni de bu konuyla ilgili işte.. Şöyle ki, gittim aldım bir takım, lakin ben bu gömleği pantolonun içine sokunca, hiç o sağda solda gördüğüm insanlarınki gibi jilet durmuyor. O gömlek, pantolonla buluştuğu noktadan bi bombe yapıyor. Sanki az önce uzuneşşek oynamışım da üstüm başım dağılmış gibi. "Üstünde kravat olunca görünmez ki o olm" dediğini duyar gibiyim sevgili arkadaş çevresi, yalnız yanılıyorsun. Görünüyor. Sorunun sadece bende olmadığını görmek, rahatlamak için konuyu googleladım bile. Ama çıkan görsellerdeki şerefsizlerin hepsi ceketlerinin önünü iliklediği için bi bok göremedim. Sorunun benim takım elbise tecrübesizliğimden mi, anatomik sıkıntılarımdan mı yoksa konuyu gereksiz uzatmamdan mı kaynaklandığını çözemedim. Bi yardım eli uzatsan?

6 yorum:

Osman Durmuş

selam aleyküm birader. bak arkdaşım bütün yazını okudum üzülme sen sorun sende de olsa üzülme önemli olan dış görünüş değildir iç güzelliktir. biraz göbeğin vardır belki belki kazık yemişsindir aldığın yerden ama olsun birşey olmaz. sen ödevini yap başka bişey düşünme başarılar diliyorum. selametle

berthelemy

hep gömlek dışarda gezdiğindendir. alışmadık belde gömlek durmaz. haiti atasözü. halbuki gömlek içeri sokulan bir giysidir dar ve kısa kesim olmadığı sürece.

Zaphod

o değil de abi sol cebe çok kral mandalina zulalamış. yolda yiyecek çakal...

Adsız

slim fit gömlekler var genç tam senlik.

-2

terimsel konuşmayalım.

Adsız

dar kesim.

Herkes Yazıyor  © 2009