7 Ocak 2010

istifa!!!!

eski sponsorlarımızdan selim makinadan aldığım müthiş iş teklifini geri çeviremeyerek antakyaya dönme kararı aldım.belki kafkanın gregor samsası gibi bir böceğe dönüşecem ama teklif çok cazipti... blog yöneticiliğinin çok zor ve önemli bir görev oldugunu bildiğim için merkezi peyote olan blogu antakyadan yönetemeyeceğimi düşünüyorum. bu yüzden çok severek yaptığım görevimden istifa ediyorum. görevimi bir gün tünelden alkollü bir şekilde döndüğünde blogu bir tıkla tamamen ortadan kaldırabilecek kapasitedeki -2 'ye devrediyorum. hayırlı olsun.

3 yorum:

-2

ben de blog yöneticiliğinin çok zor bir görev olduğunu bildiğimden, bugünden tezi yok alkolü bırakıyorum.

saygılar.

Suda Balık

Doğru karar...Hem bu şekilde toplu istifamızla yüzüstü bıraktığımız İstanbul'un Anadolu yakasındaki okuyucularımız da kendilerini dışlanmış hissetmezler.

Adsız

aq kafkayı bilmiyormusunuz lan? bunu bildiğim için sükse yapcağımı sanıyordum, hiç bir tepki gelmemiş sokuyum sizin gibi cahil kafalara...

trapano

Herkes Yazıyor  © 2009