8 Ocak 2010

I get mail; therefore I am


suda balik'in posta kutusu

34 yorum:

Suda Balık

İşte bahsedilen posta kutusu... Neyi ispatladığını anlayabilmiş değilim ama.

http://img192.imageshack.us/img192/9453/postakutusua.jpg

trapano

gtalk iletine uyuz oldugum icin girdim bu postu. babylondan pozitiften gelen mailler icin yazilacak ileti degil. kiminle bukadar maillesiyorsun merak ettim

Suda Balık

O iletiyi ne şekilde anladığını bilmiyorum bu arada.
Göndermeyi aldıysan ses et.

Adsız

selamın aleyküm biraderler. ben yazar olmak istiyorumda ne yapmam gerekiyor ?

Suda Balık

Manifesto(Sayfanın altında) #5'e yeterlilik göstermen gerekiyor.

-2

a.s.

hangi "de"leri ayrı hangilerini bitişik yazacağını öğrenerek işe başlayabilirsin.

ya da, hangi yazarın arkadaşı olduğunu belirtebilirsin, kısa yoldan.

Adsız

selamın aleyküm biraderler. ben yazar olmak istiyorum da ne yapmam gerekiyor ? hiç bir yazarın arkadaşı değilim tesadüfen gördüm okudum ve beğendim. allahın izniyle yazarlık yapmak istiyorum. hayırlı geceler.

Suda Balık

@Adsız

Beğendiğin için teşekkür ederiz ama biraz kişisel bir yapımız var. Birbirini tanıyan insanlar için bir buluşma noktası olarak düşünüyoruz bu blogu.
Dolayısıyla isteğini geri çevirmek durumundayız.
Kusura bakma.

Adsız

selamın aleyküm biraderler. Allahın selamını verdim ama siz dediniz ki biz dışa kapalıyız, yazar tanımayan yazar olamaz , o zaman benim gibi dışardan tesadüfen görenlerin bu bloğu takip etmesi için hiç bir amaç kalmaz benden belirtmesi biraderler. Allahın selameti üzerinizde olsun..

-2

takip edilmek istendiğimizi de nereden çıkardın?

Adsız

selamın aleyküm birader diyerek sözüme başlayım. Arkadaşım fikirlerin burada tartışılması bir hikmettir. Ancak benim gibi insanların bu şekilde dışlanması hiç bir kitaba sığmaz birader. Saygı duyuyorum ancak yakıştıramıyorum. Şu an bir yazarın arkadaşı olduğumu söylersem bakışınız farklı olurdu. Mevlana hazretleri zamanında demiş " Gel ne olursan ol yine gel ".. Selametle..

Suda Balık

Arkadaşlar toplandık yazıyoruz. Dolayısıyla evet. Bir yazarın arkadaşı olduğunu söylesen durum farklı olurdu. Ama buna bir ayrımcılık gözü ile bakamazsın.
Zira blog kişisel bir oluşumdur. Herkes google'dan para almak veya takip edilmek için yazmıyor. Kendi blogunu kolaylıkla oluşturabilir. İstediğin gibi yazabilirsin.
Selametle..

Adsız

selam aleyküm. o zaman ben en çok yazı yazan yazarınızın arkadaşıyım.

Suda Balık

En baştan desene şunu.
Haber bekle bizden.

Adsız

selam aleyküm.. biraderler nereye haber vereceksiniz ne adım var ne mailim

Suda Balık

Değil mi? Neden yok sahi?

Adsız

selam aleyküm ben osman durmuş tırpano nun arkadaşıyım. Ne zaman yazar olabilirim acaba ?

Suda Balık

Tırpano'da vardır o zaman zaten mailin. O yöneticilerden birine ulaştırır. Yöneticiler de yakın zamanda yazar yapar herhalde seni. Başları biraz kalabalık. Sık boğaz etmemek lazım.
Bu arada her gün girip kontrol etmene de gerek yok. Yazarlığın onaylanınca mail gelir sana.
Hadi hayırlı olsun.

trapano

şöyle söyleyim; adsız kişi selim makinanın vazgeçilmez kalite kontrol elemanıdır ancak, kendisine referans olup sorumluluk alamam.illa yazar olmak istiyorsa açık oylama yapılmasını öneririm.

-2

oo bizim sektördenmiş. en kısa sürede değerlendiririz vaziyetini.

Suda Balık

Kurallar açık referans varsa olur.. Yoksa olmaz. Bu kadar basit. Oylama falan olamaz.

Ama blogu tesadüfen buldum geyikleri hoş değil.
Deniyor mu bizi aklı sıra?
Dini kullanarak kutuplaşma oluşturarak kendini ezik gösterme çabaları. "benim gibi yazarlar" cümleleri...
Blogun yapısını bile anladığını sanmıyorum.
İşim olmaz.

Adsız

Selamın aleyküm Suda Balık birader. Öncelikle ben dini kullanmam kullananları da asla tasvip etmem. Ayrıca ben sizin kuralları bilmiyorum hiç bir tanıdığımı zor durumda bırakmak istemem. Baktım tanıdık gerekiyor sonra anladım vaziyeti ve söyledim. Kimseyi kullanarak bir yerlere varmak istemem ben. Bir yerlere geleceksem kendi hakkımla rabbin izniyle gelirimzaten.
Benim yazım şeklimi beğenmedin diye beni bu şekilde yargılayamazsın. Benim gibi yazar dememin nesi yanlış birader. Hala dışlıyorsun birader hakyolunu bulur ama. Selametle.

Zaphod

tamam gocunmaya gerek yok. kuralları bilmenin en basit yolu takip etmektir.

madem bu kadar sabırsızlık yapıldı, bir karar vermek gerekir. bu kararı da ben veriyorum;

blog hoşuma gitti demişiniz ama yapıyı biraz daha anlamak için lütfen okumaya devam ediniz. sadece yazıları değil lütfen yorumları da okuyup nelerin tartışıldığından haberdar olunuz. özet olarak yazar alımında en büyük sorun espri, hakaret, küfür, aşağılama, tiye alma gibi olayları kaldıramayacak insanları istemeyişimizdir. çünkü burada herkes birbirini gayet iyi tanıyan insanlardır.

umarım derdimizi anlatabilmişimdir. okur olarak kalmanızı düşünerek son kararı veriyorum. allaha emanet olun...

Adsız

Selamın aleyküm zapot birader. Öncelikle seviyeli ve anlayışlı yazından dolayı teşekür etmek istiyorum. Ben de sana hak veriyorum birader hemen yazar olmak gayretinde değilim. Elbette ki kurallar vardır ve herkes bu kurallara uymak durumundadır. Ancak şunu söylemek istiyorum Allah şahidimdir yanlış anlaşıldım. Yazar olursam sizi hayal kırıklılığına uğratmam emin olun saygılı seviyeli ve anlayışlı bir insanım. arkadaşlar arasında espirili kişiliğim ön plana çıkar. Allah için sizden rica ediyorum sevgili biraderler. Hepiniz Allaha emanet olun...

çölde gezen

vay amına koyim ya ne muhabbet dönmüş hacılar ortamda... gelmek isteyen, referans olmaktan kaçan, karar verenler... biz burda başçavuşun eşeği miyiz arkadaşım? iyiki iş sebebi ile eski sıklıkta giremiyor yüce başkanınız bloğa.

neyse eski yönetim kurulu üyesi zaphod güzel demiş aslında... üstüne ekleyecek çok da bişey yok. ama hemen bir yazar olarak kişisel fikrimi de sokuşturayım; bana fazla geldi dini motifler adsız arkadaş. bi yapmacıklık var ki hoş değil, yok eğer cidden bu derece içiçeyim bu işlerle diyorsan sanki senin yerin burası değil. "Allah için sizden rica ediyorum" nedir yahu?

Zaphod

evet isteğinizi önceki yazılarınızda da zaten belirtmiştiniz ve emin olun ki biz hepsini rica olarak algıladık.

şahsım tarafından bir yanlış anlaşılma da olmamıştır ve bu yüzden karar sürecini de etkilememiştir.

siz de bunlara hak verip hemen yazar olma gayretinde olmadığınızı belirttiğinizden aldığım karara da saygı göstereceğinizi tahmin ediyorum.

bu okumanızı ve hatta yorum yapmanızı engelleyici bir durum olmadığından kendinize bir nick name seçebilir, blogu takip listenize alabilirsiniz.

sağ köşede bu tarifime uyan 4 örneği görebilirsiniz. bu şekilde de gayet memnun görünüyorlar. şimdilik sizi de orada görmek isteriz...

Osman Durmuş

selamın aleyküm. evet haklısınız o zaman ben bundan sonra osman durmuş. Selametle..

-2

şu an anasayfada görülen postların 6 7 tanesinin blogu oluşturan kitleyle alakadar, dışarıdan gelen insanlara pek bir anlam ifade etmeyen postlar. bu yüzden, tesadüfen görüp okuyup beğenmek lafları bana biraz sallantıda gibi geldi. başta kimseyi tanımadığını söylemiş olması da ayrı tabi.

stajyer olarak alalım derim, olmadı bu iş dersek, staj dönemi sonunda nazikçe kapıyı gösteririz kendisine.

Osman Durmuş

sevgili birader siz nasıl uygun görürseniz..

Zaphod

öyle yapıldı zaten.
biz stajerlere sosyal sigorta yapmadığımızdan ağır yükler yüklemiyoruz sırtlarına.
bu sola dayalı küçük pencerede takılıyorlar genellikle.

Osman Durmuş

zapot birader desteğin ve anlayışın için teşekür ediyorum.Şimdi stajer olarak tam manasıyla görevlerim nelerdir acaba ?

-2

stajyerlik benim, şu anda geri çekmekte olduğum, bir öneriydi. burada yorumunu belirtmemiş blog yazarlarının bir kısmı konu hakkındaki olumsuz görüşlerini belirtti. bu durumda ben de çoğunluğun huzurunun korunması düşüncesiyle öneriyi geri çekiyorum.

bir başka zamana belki.

Osman Durmuş

inşallah birader. inşallah...

trapano

ahaha osman abimizi yakından tanıma fırsatını yeni buluyorum. renkli kişiliğini şirkette gösterme fırsatı buluyor. sizlere de göstermek istemiş. yapmacıklık iddalarına gelince ilk gördüğümde bende öyle sandım ama inanınki değil ahaha

gözünden bişey kaçmaz demişlerdi. ne arada gördü blogu onu da anlamış değilim.

Herkes Yazıyor  © 2009