17 Ocak 2010

aç karna yapmayın


müzik - etkİn unutmak İstedİm fuul damarrr cawsİn1907 izlesene.com

geçen sabah 5te babamı havaalanına bıraktıktan sonra radyoyu açtım ilk şarkı orhan gencebay'dan kaderimin oyunu olunca " işte bu dk 1 gol 1" dedim. sonra bir damar şarkı daha, ardından bir tane daha... en son 30km hızla of çekerken kendime geldim. videoda gördüğünüz etkin abiyle iyice bunalıma girdim. halbuki antakyaya dönmenin verdiği huzur vardı... aç karna olsa gerek bu şarkı tüm günümü yedi.. gün boyunca " niye canın sıkkın, pişman oldun değil mi, istanbul gibi değil değilmi" tacizlerine karşılık veremedim hatta "nolsun be herzamanki gibi yanıyor içim cayır cayır" bile diyebilirdim. aç karna alkol almayın, aç karna gazlı meşrubat içmeyin, aç karna arabesk de dinlemeyin...

not: yürüyerek 8 dk gidilecek yere arabayla 8 dk gitmek ne büyük işkencedir, antakya istanbul gibi olmuş 23dkda işyerinde olmak ne acıdır ahaha

9 yorum:

zeligmiyim

kadıköy'e iki maça gelirsin, nevizade'de iki bira atarız, kosova'da 6789'uncu kez lise anılarından bahsederiz.. arkadaşlarınla bi haftasonu peyote'de takılırsın.. tamamdır. ulan sen kalesin be, sen dayanamazsan antakya'ya hiçbirimiz dayanamayız. sen yenilirsen bizde yenilmiş sayılırız osmanlı misali. hoş bu lakırdı da boşa bi tur anadolu, bi tur ali yolcu, biraz ibo o içindeki sızıyı söker atar. içimdeki ugg giyen tiki kadir damarıyla haykırıyorum lenn forever antakya!!
selametle.. (antakya'da bi gece o abide gelsin rakı içmeye ehehuedaue)

Osman Durmuş

sevgili kardeşim tırpano hele antakya gibisi var mı yav. şellalesi var yemekleri var. gideceksin harbiyenin en iyisi soner restoranta yemek yiyeceksin meze yiyeceksin en güzel kassapı olan cemal usta kassapından dürüm yiyeceksin istanbulda ne var pavyonmu antakyadada var sen üzülme. selametle

trapano

yalnız yanlış anlaşılmışım... dikkatli okuyun antakyadan bir şikayet durumu yok.

Osman Durmuş

evet tırpano haklisin . antakyadan şikayet edilmez zaten git serinyolda et ye antakyanın en güzel etini orada yaparlar

Adsız

osman abinin bu ikinci yorumu bana şu videoyu hatırlattı;

http://www.youtube.com/watch?v=QS6Pvgce7tA

Adsız

koli yolla koli

Osman Durmuş

selam aleyküm sevgili biraderler. demin eski yorumları okuyordum ve farkettimki buradaki herkes benimle sürekli dalga geçiyor. neden biraderler neden ben ne yaptım size ne söyledim sen bile tırpano sen bile diyorumki ben 32 yaşında bir abinizim siz daha çok dalga geçiyorsunuz yani internet olduğu için bu kadar rahatsınız anlıyorum acaba yüzyüze olsaydık nasıl davranırdınız.. allahın selameti üzerinizde olsun...

berthelemy

aleykümselam osman abi,

bak üzüldüm şimdi böyle düşünmene. bize göre farklı bi üslubun var değişik geldi tabi bi anda blogta boy göstermen. o yüzden dalga geçmişlerdir. yoksa hepsi iyi çocuklar. hem dalga dediğinde 2-3 laf öyle abartacak bişey yok. ben şahsen sevdim seni. kalender bi adama benziyon. oturup çay içerim senle. sen de biraz daha incele blogu nasıl bi ortamımız olduğunu daha iyi anlamaya çalış ona göre yorumlarını yap. yoksa başımın üstünde yerin var.

Osman Durmuş

anladım bertlimiley birader. yani sanırım burası beni pek sevmedi. halbuki ben sizleri hepinizi hatta o bana dümbük diyen adsız arkadaşımızı bile sevmiştim.. üzüldüm. yani sonuçta 32 yaşındayım ben. selametle

Herkes Yazıyor  © 2009