3 Haziran 2010

Herkes Derken?


Pek değerli yazarlar, muhterem izleyiciler ve Google aptalları,


Yıllardır beklediğiniz geyik fırsatını ayağınıza kadar getirmiş bulunmaktayım.
Sizlere yepyeni blog radyomuz "Herkes Derken?"i sunmaktan gurur ve şeref duyarım.
Zira muhterem insan Trapano ile internet özgürlüğünü sömürmek adına kurduğumuz bu blogta, yeni radyomuzun büyük amaçlara hizmet edeceğini düşünmekteyim.

Blog sayfamızın sağ tarafında gagdet'ını görebiliceğiniz radyomuzu direkt web üzerinden veya winamp (Tavsiye edilir) ile dinlemeniz mümkün. Elbette ki herşey toz pembe değil.. Yepyeni radyomuzda yayın akışı, flash desteği, program ve dj olmadığından şu anda çok hiper bir şey değilmiş gibi gelebilir size...ama bu olmayacağı anlamına gelmemeli. Google Takvim tabanlı bir haberleşme ağı düşünüyorum ilk aşamada. Önerilere açığım elbette.

Dj alımı o kadar açık ki...inanamayabilirsiniz.

En kötü durur kenarda..

Edit: ohoooy.. İlk dj'imiz Trapano oldu... Kendisi Cumartesi Gece saat 23:00'te "Arabian Nights" programı ile bizlerle olacak.

Edit 2: O da ne... İkinci dj'imiz Çölde gezen... Zat-ı âlileri yine cumartesi gecesi 01:00 - 05:00 arası tek kişilik tartışma programı "paranoid android" ile bizlerle olacak.

Edit 3: Yüzlerce insanın kabusu, birkaç insan için hayatın anlamı olan "Öyle ya da Böyle"'nin yayın hayatına dönmemesi için neden bulamıyorum...hehe... (Sıfır kişiye yayın önemli bir neden olabilir.)

10 yorum:

Zaphod

hipermiş.
kendimi hazır hissettiğimde ben de katılabilirim.

-2

ilk playlistimi hazırlayınca kapını çalarım.

Suda Balık

Kapanınca feci kapanıyormuş bu meret...Açmak gerekiyor.. Dükkanın anahtarı şimdilik sadece ben de...lakin yaptırırız.
Bağlanamıyor falan derse linke korkmayın..ben gelir açarım.

zeligmiyim

arabian nights ahahahahaa:))
harikulade.. şimdiden merakla beklemedeyiz..
okan vs trapano.. wouwww!! cumartesi geceleri evde olanlar için bundan iyi alternatif mi olur yahu:))

(trap notum sana: listeyi lütfen sen yap, ibo'ya yaptırma, biralar hazır cumartesi için:))

Adsız

ölü doğan proje vol.2 ahahha

Suda Balık

@adsız

En kötü kenarda durur diyerek beklentileri düşürüyorum. sen gelip tekme atıyorsun.

Adsız

trapano göster herkese arap müziğininin güzelliğini, feyruz'un içtenliğini ve kalitesini, ama arada alluş, tiynil havvaşo v.b. de unutma. hadi hayırlı işler.
damat.

Adsız

osman durmuşsuz bir radyo düşünebilen var mı

Zaphod

albüm olarak bir şeyler dinleyeceğim zaman winamp'ı tercih edip, radyo tuşuna da basıyorum genelde.
yani radyo sanıldığı kadar boş değil.

Suda Balık

Post girsene yayın alınca...Üstte gözüksün..Sonra silersin.

Herkes Yazıyor  © 2009