17 Haziran 2010

B

Blog fikri kafamda, zaten bir şekilde ayrı olan ve muhtemelen giderek ayrılacak olan bizlere ortak bir platform oluşturması amacıyla şekillendi.

Bu ayrılığın sonucu anlık haberlerden yoksunluk şeklinde oluyor benim için. Belki şu an çok net görülmüyor bu ama bu anlık haberlerin belgelenmesini önemli görüyorum.

Düşünüyorum...Blogumuzun "eski" yıldız ismi Çölde Gezen çok kral ar-geci olmuş...Duyan bilen var mı?
Midilli'miz artık resmen avukat.
Berthelemy İtalya'da okuyor.
Trapano ise kahvaltı yapmaya İtalya'ya gidiyor.
Kömür'ümüz İsveç yolcusu.
Yeni işsizlerimizden Zaphod bir gün içerisinde birkaç işte çalışabiliyor. Bu ordunun bir diğer neferi -2 ise bir günde birkaç şehir gezebiliyor
Cüveyni askere gidip geldi bile(Yuh!)....vesaire vesaire.

Bunlar benim blogta görmek istediğim şeyler ama o yapı oluşmadı bir türlü.
Belki oluşur diye ben başlatmak istiyorum:
Yukarıda gördüğünüz harf benim bitmek bilmeyen lisans öğretimimde aldığım son not karşılığıdır.
Hepinize geçmiş...Vatana millete hayırlı olsun.

2 yorum:

-2

"o kadar yoğun olmak ki bloga girememek" diye bir kavramla tanıştık bu platform sayesinde.

trapano

bu "B" nin gazıyla yurtdışı master başvurularına oxfordu da eklersin..

çölde gezen: argeci ne lan! google the most fastest elevator arattırıp duruyor arada bloga da takılsın yemesin bizi...

bonsai: artık vurgu yaparak ezebileceğimiz bi stajyer değil, üzücü

berthelemy: bu adam arkadasın diye avrupada okuyabilecegini sanıyorsun, arkadas olmakla olmuyor

kömür: ben anlamıyorum

zaphod: koçum benim olcak olacak

-2: nereye gittin?

cüveyni: is aqtg

ben bloga geri dönüş için gün sayıyorum, yakında tekrar yönetici olacam

Herkes Yazıyor  © 2009