19 Haziran 2010

ANLIK


Geçen günler içinde sadece avukat olmak değil, başka şeyler de var hayatımda değişen. Ben zannediyordum ki arkadaş edindim, büyüttüm, bu güne getirdim. Meğer böyle olmuyormuş bu işler, buradan hazin bir öykü anlatmayacağım, biz büyüdük ve kirlenmedi dünya. Dün saçını çekiştirip birbirinin ayağına bastığın yaşı büyünce daha başka şeyler de yapabiliyormuş. O gün çocukluk olanlar, büyüyünce önemli oluveriyormuş. Unutmayı unutuyormuş insan büyüdükçe. Gözü gördükçe, karnı daralıyormuş. İyilik kalıcı değil, uçucuymuş. Gözbebeğin gözünden yuvarlanıp gidiyormuş da dönüp bakmıyormuşsun bile meğer. Hayat işte tam da böyle akıp gidiyormuş. Affedemiyormuş, kirleniyormuşsun meğer. Kinci insanın tekiymişim meğer. Çok mu yazık. Biraz ağır sadece. Rahatladım mı, yok.

0 yorum:

Herkes Yazıyor  © 2009