3 Mart 2010

Zaruri Mi?

İşsizlik ne zor işmiş arkadaş. N.ş.a. geçmek bilmeyen vakit, aşırı dozda amaçsızlığımın da eklenmesiyle iyice garip bir hal aldı.. Çaktırmadan ileriye ötelenen uyku saatlerimin dayandığı son nokta da ortada. Eskiden devre arasında mayışıp asla sonunu getiremediğim nba maçları olurdu. Hatta sonunu getirebildiğim maç pek olmazdı. Şimdi ise "maç vardır izliyim" diye tv'yi açıp maçın son çeyreğinin oynandığını görüyorum sıklıkla.. maç bitince de, kalıyorum tv karşısında gossip girl tekrar bölümleriyle.. eurosport desen kapatıp gitmiş, ntvspor günün en sikik programının tekrarını vermekte. O sırada hava en boktan renge bürünüyor (ne renk?) ve aydınlıkta uyumanın iyice ihtimal dışı olduğu gerçeği de günyüzüne çıkıyor. "Şu göbek kalıcı olmadan sabah koşularına başlıyosun dostum, ok?" şeklindeki düşüncelerim, yatarken saatin 07:00 olduğunu görmemle bir kez daha sessizce ortamdan uzaklaşıyor. En iyisi akşamüstü bi Moda turu.

7 yorum:

trapano

gel stajini yap bari

Osman Durmuş

güneş doğuyor... bir türk filminde izlemiştim, kahraman diz çöküp "doğma güneş !" diye haykırıyordu ancak yeşilçam filmi bile güneşin doğmasına engel olamıyordu. O güneş doğacak arkadaş, etrafa bakar durursun pencereye ne yapıştırsam diye of be sabahın 7 sinde hatta 8 de kitaplığımı karıştırır içeri geçer gazete getirirdim pencereye yapıştırmak için, ben güne uyum sağlıyamıyorsam günü kendime göre ayarlarım modunda.. Uyandığımda ev arkadaşlarım çoktan okuldan gelmiş olurdu. Uzun bir süre ben de öyle yaşadım ama şuan biraz düzene girmiş gibiyim zamanla düzeltiyor insan kendini..

-2

@trapano

staj için materyal bulsana sen bana ya.. yazayım artık şu defteri.

trapano

vahit artık herkes biliyor seni, tamam kardeşim görev tamamlandı ahah

vahit

zaten osman durmuştan çıkmazdı böyle yazı ehehe kendimce yazdım...

trapano

@vahit
fena batırdın bu sefer yalnız... ilkokul mezunu olup da evarkadas ayakları?

@lilapause
osman abin tamamen tesadüf bir karakter, -2nin geçtiği dönemden geçen vahit karakterin sıçması üzerine benden pas istedi, tusubasa değilde misaki oldugum için geri çeviremedim:) ama vahit de iyidir, osman tam tersi allahsız kitapsız, hep sinirli, kalitesiz:)

vahit

@trapano
o yazıyı osmanı bitirme modunda yazdım zaten,sıkılmıştım artık yeterdi.

Herkes Yazıyor  © 2009