28 Şubat 2010

Deneme Tandansı

Turp gibiyken veya 39 derece ateşle yaşamaya çalışırken günlük rutinimin en ufak bir değişiklik göstermemesi beni derin düşüncelere sevk etti.

Anladığım kadarıyla hastalıklı bir yaşam tarzı benimsedim ama bu bahsi geçen yaşam tarzının beni zerre kadar rahatsız etmemesinin suçunu yükleyebileceğim kimse yok.
Olsun da istemiyorum.

"Düşünmeden yaşamak" ile "anlık yaşamanın" farkını anladım.
Arayan her şeyi buluyor hayatımda.

Görüşürüz yakın zamanda.

Güzel kız koyayım bir tane..Özledim

3 yorum:

-2

fotoğraftaki hanım gerçekten çok güzelmiş arkadaşım keşke daha çok fotosunu koysaydın yanlız postlarını anlamakta güçlük çekiyorum sanırım senin tarzın da bu saygılar.

zeligmiyim

aslında aradaki farkı yaşamadan anlamak güç.
düşünmeden yaşamak, askere gitmiş olmak gibi birşey sanırım. yemek, iş, aşk, para, koşuşturma dertleri olmadan yaşamak. kafa tatili derler ya, bu ise kafayı 150 erkekle bi yatakhaneye kapatmak.
veya sevmediğin bir bölümü, küçük bir kasaba da okumak. aklını fikrini futbola, çevrendeki bi daha bu kadar çok göremeyeceğin kızlara takıp, evde, bilgisayar başında günlerini boş boş, bir nevi bitkisel hayatta geçirmektir, düşünmeden yaşamak.
ama anlık yaşamak öylemi?.
"carpe diem" diyorlardı dimi?.
her anın, her insanın tadını çıkarmak. fikir değiştirme özgürlüğün vardır. demek ki hayatında engel yoktur, vicdanı rahat olmayan hafif yaşayamaz, demek ki vicdan da rahattır.
bu basit montaigne mantığımızdan şu çıkıyor:
düşünmeden yaşamak her ne kadar cazip bi melodisi gibi gelse de kulağa, dibine inince boktan birşey.

Suda Balık

Postun gönderilme saatini fark ettim şimdi..Yakışmadı.

Herkes Yazıyor  © 2009