19 Mart 2010

peyote tandansı


öncelikle şunu söyleyim peyotenin tandansı bozulmuş; böyle orasına burasına metal aparatlar zımbalamış, saçlarını berbat kestirmiş tiplerle dolmuş, masamızı universite 2.sınıfta 2 eziğe kaptırmışız, garsonlar bi mallaşmış boş şişeyi görünce "ıhıhhg" diyerek bir tane daha isteyip istemediğini soruyorlar. blogun açılışında bile bulunan, son herkesin elemanı kömür efendinin çizme aşkı tutuşmuş diye ayrı bloglarda fırça sallıyormuş(foto da herkesin çizebildiğinin kanıtı olsun). allahın cezası müzikler herzamanki gibiydi( yemedim ulan kesinlikle aynıydı).hiç mi iyi gelişme yok? suda balıkın intihara sürükleyen ısrarları sona ermiş(süper olmuş süper). eski yazarlarımızdan, bouncing ball fanatiği hanım arkadaşımız, herkesyazamiyor rezilliği içinde yeraldığı için pişman oldugunu, elinde olsa bu sefer layıkıyla the blogta yeralmak istediğini itiraf etmiş... bu görüşme antakyaya dönüşümü kolaylaştırdı açıkcası, iyi oldu herkes bitmiş, sevindim.

4 yorum:

Zaphod

haha ilk cümlede çok güldüm ama devamında daha çok güldüm.

Suda Balık

Her yönü ile müthiş bir eser. İstanbul Trapano'ya feci yaramış. Özüne dönmüş.
Lazio, Peyote..

kömür

Sayın Trapano,
Aslında ne söyleyeceğimi bilemiyorum; bir yirmi sene sonrasına bakar gibi oldum eserinizi incelerken. Saçlarım seyrekleşmiş, sadece yüzüm değil, arka planım da kırışmış. Bir anda oluverdi; kendimi salonun güçlü sorgu ışığı altında, kirlenmiş halıya bakıp sigara içerken yakaladım. Beynimde tek bir cümle yankılanıyordu: Kömür siyahtır! Kömür siyahtır!

trapano

vay vay vay! bir ay sonra kendilerine atılan lafa cevap vermek... çizimlerin yeni bitti heralde?

Herkes Yazıyor  © 2009