27 Mart 2010

köyde yumurta bulunur




herşeyi orjinal yerinde denemeyi tercih ediyorum; sarıyer böreğini hiçbişeye benzememesine gittik orda denedik, etli ekmeği konyada, van kahvaltısını vanda denedik... hatta antalyaya gittik dedik "yok yok moskovada" ahah neyse geçenlerde şu günlerde antakyadaki tek dostum, nişanlı ibo ile muhteşem bir yer keşfettik... plazalar arasında "pazar günleri köy kahvaltısı" tabelası asan mekanlar yerine, direkt köye gittik. gördüğünüz manzarada kuş ve sus sesi eşliğinde şu sofrayı sildik süpürdük. kadraja giremeyen çaydanlığı böreği de ekleyin sonra hemen yanda kanepe uzanıp nargile kahveyle yediklerinizi hazmetmenin bedeli toplam 30tl...

26 yorum:

-2

ben de bebekte bi tosta 13 lira verdim bugün.

Zaphod

antakya pahalılandı.

berthelemy

bunu bana yapmayacaktın.

trapano

adam başı 30 deil lan

vahit

ah ülek ah işte bu yüzden mühendislik sıfatını bi kenara atıp antakyada yaşamanın bir yolunu bulacam. Tek sebebi bu..

Adsız

köy sosisi

zeligmiyim

manzara, hava, fiyat tamam da bu kahvaltının iyisinin zirvede veya albayın yerinde olduğunu nişanlı ibo daha iyi biliyor.. ben çökelek dışında bize ait, bize özel veya evrensel güzel birşey göremedim o sofrada.. ulan yumurta tabakta servis edilir mi ?.. otur bi düşün.. veya düşünme..

Adsız

1-Yumurta köy yapımı tereyağıyla.
2-Zeytin o köyde yetiştirilip orada dövülmüş.
3-Zeytinin sosu köy yapımı enfes kıvamlı nar ekşisi(eşkisi) ve o köyden toplanan kekik soslu.(Doğal saf Zeytin yağı da cabası)
4-Peynir o yöreye ait özel yapım peynir.
5-Patlıcan o anda oracıkta kızartılıp sofraya konuyor
6-Çökelek konusu bile açılmaz.
7-Daha sonradan gelen o anda pişirilip gene köy yapımı salça ve köy yapımı zeytin yağı ile soslanan gözleme kıvamlı ekmek kareye girmemiş.
8-Gelen patates kızartması şu lanet fast food tarzı değil de annelerimizn yaptığı tarzda ve lezzette.
9-Bal dök yala deyimini o balı yemeden kullanmayın zaten
9-Orası Albayın yeri.. :)
Bak canım çekti yarın antakyaya gidiorm..

Adsız

hormonsuz anteke domateZleri yeter ! !

Adsız

ulan bak gıcık oldum sana geçen pazar birlikte istanbulun en güzel yerinde de kahvaltı ettik karşılaştırma yapma bile :D

Adsız

olum kimse ben sanmasın yukardaki yorumları. ne begenen ne de begenmeyen tarafta değilim. tamam mı zeligmiyim? ben "damat".

zeligmiyim

ahahah anladım damat :)) ben yorumları yapanı biliyorum.. yinede köy sosisiyle (!), tabakta servis edilen yumurta moralimi bozdu :)) yahu tamam istanbul'da yaptığımız kahvaltılara beş basar ama servis mantığı, ekranda görülmeyenler, pide eksikliği -nişanlı ibo'ya sorun zirve'nin pide çeşitlerini- peynir çeşidinin azlığı.. yok yok özelliklede servis.. otur 6 bucuk!

amma uzattık ha:))

Adsız

zeligliyim ! oranın farkı bu.. sosyeteler gibi yumurtayı tavasında ustu kapalı getirip masaya bıraktığında ustunu açma modası yok bizim oralarda.servis bile köy usülü :) zirveyide salla çünkü orası albayın yeri ve benim mekanım. tırpanodanda nişanlı ibodan da önce, hepinizden önce biliodm ben biliodm auhaa :D gel senide götüreyim sonra yorum yaparsın bol bol ama kepekli ekmek yok ha :D:D çok ibne hissettim kendimi :D:D

Adsız

sövmemek için 10'a kadar saydım:)) köy usulünde tabağın ne işi var?.. köy usulünde tavada gelecek, ekmeği banacan.. o plastik tabağa ekmek mi banılır aq..

Albayın Yeri

doğru diosn köy usulü dediğinde sosis olmıcak bi de yumurta tavada gelicek. öyle olmazsa sofrada ne olursa olsun tadı ağzına gelmez.. Allahın banıcısı madem tavada istiosn dersinki "abi benim yumurtam tavada gelsin" bi tabak bulaşık azaltmış olursun böylece hı ayrıca şunu da eklersin " sosis olmasın lütfen(lütfeni özellikle söylemen lazım yoksa anlamaz senin şehirli olduunu)" üstüme gelmeyin bu konuda hep cevap veririm :D:D

Biri

Ya pardon araya giriyorum ama o resimdeki yumurta tavada olsa nesine banıcaz yani banılıcak yumurta var banılmıcak yumurta var di mi !?! anladığım kadarı ile normal pişmiş bi yumurta. tabakta bansan aynıı tavada bansan aynıı

trapano

ya sokarım tartışmanıza ya, yine kritik tespitiyle sahtejapon kıskanılmış herkes geri kalan 6 farkı bulmaya çalışmış ve sıçmış. tabaktaki yumurta olayına gelelim. evinizde yediğiniz tavada yumurtanın tadı ayrıdır onu tartışmıyorum ancak burası dediğim gibi bir köydür ve de fakirdir her müşterisine ayrı bir tava alacak kadar yatırım gücü yoktur. ayrıca ey beyinsizler hanginizin annesi teker teker koydu önünüze tavayı ulan?
hadi siktirin gidin...

zeligmiyim

salak salak konuşma fakirlermiş tava alamıyorlarmış.. harbi dangalaksın ha.. 10 tava alınır, her masaya tavada konulur konulmazsa plastik tabakta yumurta yenmez aq.. bide ağzını bozuyor dangalak.. şurda 2 dakka gırgır yapıyoruz..

Adsız

ben plastik tabakta yerim

vahit

yaw tartışmayın o kadar. orada göz yumurta ya da menemen yapmıyorlar yani ortada banacak bi durum yok. yani bi yumurta için kırıyosunuz ya birbirinizi çok ayıp çok ..

Adsız

bnde tavada yerim

Adsız

tavada yada tabakta yemek yumurtanın tadını değiştirmiyeceği için benin için farketmez manasında "ben plastik tabakta yerim" yani tavada da yerim hiç farketmez her türlü götürürüm. damak tadım, şekil ya da saçma sapan bir servisle değişecek değil. malzemeler değişmiyor ya..

Adsız

çayıda plastik bardakta içebilip farketmez diyenlerin anlamayacağı nokta.

Adsız

bu konuyla alakasını ANLAMADIM !

Adsız

Merhabalarr ben bloğunuzu habertürk gazetesinde bugünkü blog tanıtımlarında gördüm.haber vermek istedim.bloğunuz çoook güzel.bu yazınızı vermişler.ellerinize sağlık.bu güzel yazınızı paylaştığınız için sağolun.sevgiler.

-2

@kamikaze

kaynak görelim.

Herkes Yazıyor  © 2009